Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علیمردانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: پوشش شبکه های صداو سیما و شبکه تلفن همراه اول و ایرانسل از طریق سایت رسانه‌ای و مخابراتی "حسینی"، انجام می شود که متاسفانه به دلیل سرقت تجهیزات شاهد اختلال در فعالیت سایت یاد شده هستیم.

وی بیان کرد: صداو سیما  به دلیل معذوریت اداری خود حاضر به گماردن نگهبان برای این سایت تلویزیونی نیست، لذا به صورت مکرر این مرکز مورد سرقت قرار می گیرد، پارسال نیز شاهد قطع شبکه های دیجیتال بودیم اما امسال این قطعی گسترده تر و طولانی تر شده و از همه بدتر مسوولان اداره کل صداو سیما حاضر به حضور در محل و بررسی مسائل شهرستان نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری صالح‌آباد خاطر نشان کرد: از طرف دیگر پوشش امواج آنالوگ صداو سیما نیز بسیار ضعیف و با قطعی همراه است لذا با شرایط ایجاد شده مردم این شهرستان تلفیقی و مرزی با وجود همه چالشهای پیدا و پنهان به ناچار به سمت نصب گیرنده های ماهواره‌ای روی آورده‌اند که این اقدام چالشهای مختلفی را در پی دارد.

علیمردانی افزود: عدم پاسخگویی صدا و سیما در خصوص تجهیز و رسیدگی به سایت تلویزیونی منطقه، شهرستان صالح آباد را بستر چالشهای امنیتی، اجتماعی و فرهنگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه  ۴۰ درصد جمعیت شهرستان مرزی صالح آباد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی است، گفت: با وجود خشکسالی و شرایط خاص اقتصادی تنها دلخوشی مردم محروم منطقه استفاده از شبکه های تلویزیونی دیجیتال بود که با قطع مکرر و طولانی مدت، مردم از این زیرساخت رسانه‌ای مفرح محروم شده‌اند.

شهرستان صالح آباد با ۵۵ هزار نفر جمعیت، ۹۰ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای ترکمنستان و افغانستان دارد.

۱۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن شهرهای صالح آباد و جنت‌آباد بوده و بقیه بیشتر با کشاورزی دیم در ۹۱ روستای بالای ۲۰ خانوار زندگی می کنند.

برچسب‌ها سازمان بهزیستی صدا و سیما ترکمنستان افغانستان کمیته امداد امام خمینی صالح آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی صدا و سیما ترکمنستان سازمان بهزیستی صدا و سیما ترکمنستان افغانستان کمیته امداد امام خمینی صالح آباد صداو سیما صالح آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ قاسم فدایی راد، مسئول امور کتابخانه تخصصی اهل بیت علیهم السلام (گوهرشاد سابق) سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: این کتابخانه در حال حاضر دارای سه هزار و ۹۱۹ نسخه خطی است که نسخه پشتیبان آنها از طریق کتابخانه دیجیتال این سازمان در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
 وی افزود: همچنین ۳۵۴۵ نسخه کتاب چاپ سنگی، بیش از ۱۲۰ هزار نسخه کتاب چاپی، ۱۷۰۰ لوح فشرده، ۱۵۰۰ نسخه پایان‌نامه و افزون بر ۱۲۰ هزار نسخه کتاب الکترونیکی با محوریت سیره و معارف اهل بیت (ع) در این کتابخانه وجود دارد. 
 
فدایی‌راد گفت: کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) ویژه پژوهشگران، طلاب علوم دینی و دانشجویان است، اما با توجه به شبانه‌روزی بودن کتابخانه، به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت رضا (ع) و اعضای کتابخانه مرکزی و سایر کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در زمان تعطیلی کتابخانه‌ها خدمات‌رسانی می‌کند.
 
وی افزود: همچنین این کتابخانه، یکی از بزرگترین کتابخانه‌های تخصصی و شبانه‌روزی در جهان اسلام به شمار می‌آید که از ابتدای تأسیس ویژه ارائه خدمات به آقایان بود، اما بنا به درخواست‌های مکرر مراجعان، بخش بانوان نیز در سال‌های اخیر در آن راه‌اندازی شد
 مسئول امور کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی با اشاره به این‌که در مجموع ۴۳۳ هزار و ۵۰۰ زائر و مجاور از خدمات این کتابخانه در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند، گفت: کتابخانه به طور میانگین ماهانه به ۲۲ هزار نفر در بخش آقایان و ۱۴ هزار نفر در بخش بانوان ارائه خدمت می‌کند.
 
 
 
 
 
 

دیگر خبرها

  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل