Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:49:58 GMT

رونمایی از وارث اوسین بولت + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۴۲۷۸

رونمایی از وارث اوسین بولت + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

ستاره جدید دنیای دوومیدانی از کشور بوتسوانا ظهور کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی زیر 20 سال جهان به میزبانی کشور کلمبیا در حال برگزاری است. روز گذشته و در دومین این رقابت‌ها که البته بدون حضور نمایندگان ایران برگزار می‌شود، فینال دوی 100 متر مردان برگزار شد و رکورد جدیدی در این ماده به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«لتسیل تبوگو» دونده 19 ساله اهل کشور بوتسوانا در این رقابت زمان 9.91 ثانیه را به ثبت رساند و ضمن شکست رکورد جوانان جهان، به مدال طلا نیز دست یافت.

تبوگو با عملکرد خیره‌کننده‌ای که داشت و البته حرکاتش در پایان مسیر مسابقه، همه را به یاد اوسین بولت دونده افسانه‌ای اهل جامائیکا انداخت. او به قدری از حریفانش فاصله گرفته بود که در چند متر پایانی سرش را به اطراف چرخاند و در واقع در فاصله 30 متری تا خط پایان، قهرمانی‌اش را جشن گرفت.

تبوگو درباره نگاه کردن به اطراف و عدم توجه کامل به مسابقه گفت: اگر کسی این موضوع را به عنوان بی احترامی تلقی کرده است، واقعا متاسفم. من طرفداران را نگاه کردم و همه می‌توانند از این مسابقه لذت ببرند. می‌خواهم به آنها یادآوری کنم که اوسین بولت در آن روزهای گذشته چه کاری انجام داده است. او الگوی من است و همیشه به او نگاه می‌کنم.

این دونده 19 ساله هرگز الگوی جامائیکایی‌اش را ملاقات نکرده است، اما بولت پس از رقابت روز گذشته، در توئیتر خود پیامی را منتشر کرد.

فیلم و تصویر رقابت تبوگو در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان در زیر آمده است:

 

 

مربی دوومیدانی: مگر وظیفه فدراسیون اعزام به مسابقات جهانی نیست؟/ اگر چشم‌آبی بودیم، شاگردان‌مان نادیده گرفته نمی‌شدندغیبت دوومیدانی‌کاران ایران در مسابقات جوانان جهان/ فدراسیون دوومیدانی: ربطی به بی‌پولی ندارد، توقف‌ها زیاد بود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر