Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران علی مددی معاون اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه گفت : بهزیستی به عنوان یک سازمان تخصصی در بخش آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کند و برای تمامی این آسیب‌ها برنامه تخصصی در نظر دارد که به تنهایی برای رفع مشکلات قادر به فعالیت نیست.

وی افزود: فعالیت‌های بهزیستی در حوزه اجتماعی با ۲ رویکرد حمایت از آسیب دیدگان و توانمند سازی افراد آسیب‌دیده به صورت کمک‌های مالی و مشاوره به این افراد انجام می‌شود و برای حل مشکل آن‌ها با کمک خود مددجویان در تلاش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی فعالیت‌های اجتماعی در قالب سه دفتر در بهزیستی انجام می‌شود و دفتر امور کودکان و نوجوانان برای بچه‌های بدون سرپرست و بدسرپرست از جمله این دفتر‌ها بوده که سرپرستی این کودکان به بهزیستی واگذار شده است.

علی مددی بیان کرد: مراکزی برای نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست تعبیه شده و بر اساس جنسیت و گروه‌های سنی از شیرخوار تا ۱۸ سال در این مراکز نگه داری می‌شوند.

وی ادامه داد: تمامی امور تحصیلی و حمایتی از کودکان بدسرپرست انجام شده و بچه‌های امداد بگیر از جمله کودکانی هستند که در کنار بستگان نگه داری شده و از آن‌ها توسط بهزیستی حمایت می‌شود.

علی مددی بیان کرد: هشت مرکز شبه خانواده در استان کرمانشاه فعال بوده و ۲۰۰ نفر در آنجا نگهداری می‌شوند و از عمده فعالیت‌های این مراکز فرزند خانوادگی کودکان به خانواده‌ها بوده که در سال گذشته سرپرستی ۳۲ کودک به خانواده‌ها سپرده شده و برای ۱۴۲ کودک بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمانشاه مددجویان بهزیستی کمک های مردمی حمایت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان‌ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

وی گفت: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجرا است که یکی از آنها خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه مد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.

خزعلی بیان کرد: طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی، والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، بر این اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

کد خبر 6088871

دیگر خبرها

  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • دومینوی آسیب‌
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است