Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@22:42:13 GMT

دستگیری ۱۵ نفر در ارتباط با قطع درختان جنگلی در ساری

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۶۲۱۱

دستگیری ۱۵ نفر در ارتباط با قطع درختان جنگلی در ساری

آفتاب‌‌نیوز :

پس از انتشار گسترده فیلمی با محتوای قطع غیرقانونی و بدون مجوز درختان از جنگل در حوزه شهرستان ساری که چند روزی است در فضای مجازی بازنشر داده می‌شود و واکنش‌ها و نگرانی‌های زیادی را نیز از سوی دوستداران طبیعت و مردم در پی داشته است، دادستان مرکز استان مازندران دستورات لازم قضایی را جهت شناسایی عوامل این موضوع به ضابطین صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص شد پس از صدور دستور اولیه دادستان مرکز استان، ضابط پرونده تحت نظارت بازپرس ویژه این پرونده، پس از شناسایی اولیه عوامل اصلی این اقدام که برخی از آنها از مسؤولان متولی حوزه منابع طبیعی هستند، اقدام به بازداشت ۱۵ نفر از عوامل مرتبط با موضوع قطع غیرقانونی درختان جنگلی در حوزه شهرستان ساری و تشکیل پرونده قضایی برای ایشان کرده است.

خبرهای تکمیلی از چگونگی شناسایی و بازداشت افراد و مسؤولیت مدیران مربوطه بازداشت شده و آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ایشان، پس از دریافت اخبار مربوطه، اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قطع درختان درختان جنگلی ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد

دادستان کلاله در شرق استان گلستان گفت که تحقیقات تا زمان شناسایی و دستگیری عوامل دخیل (احتمالی) در مفقودی «یسنا» دختر چهار ساله اهل این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از دادگستری گلستان، سید جواد میردوستی پنجشنبه شب اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام مفقودی کودک کلاله‌ای عملیات جستجو و اقدامات قضایی و پلیسی برای بررسی موضوع آغاز شد که در ادامه با توجه به ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن طفل تقویت و در پی تحقیقات با دستور قضایی چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان کلاله با یادآوری پیدا شدن این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محل مفقودی گفت که یسنا در سلامت کامل به سر می‌برد و تحقیقات قضایی پرونده نیز در حال تکمیل است.

وی از تلاش شبانه روزی اهالی منطقه، هلال احمر و پلیس برای بازگرداندن کودک به آغوش خانواده قدردانی کرد.

در همین رهگذر مسوولان محلی از انتقال این کودک به بیمارستان برای اطمینان خاطر از صدمه ندیدن کودک و تاثیر ترس یا گرسنگی در طول ۵ روز مفقودی خبر دادند.

پیدا شدن این خبر موجی از شادی را در بین مردم ترکمن منطقه به دنبال داشت.

خانواده این کودک عصر یکشنبه نهم اردیبهشت هنگام کار در مزارع روستای «یلی بدراق» متوجه گم شدن کودکشان شدند و بلافاصله موضوع توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش و از همان زمان جست و جو برای یافتن یسنا آغاز شد که عصر امروز پنجشنبه توسط یک خلبان کایت سوار نتیجه داد.

شهرستان کلاله در شرق استان گلستان واقع است.

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران