Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۶۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و اصفهان

فرمانده انتظامی فارس از توقیف سواری پژو پارس و کشف ۱۶۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و فارس خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "اصفهان" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری پژو ۴۰۵ در محور هرمزگان-شیراز در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری پژو حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی استان گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند و در بازرسی از این سواری ۱۶۵ کیلو تریاک کشف شد.

سردار حبیبی گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سودا گران مرگ یاری رسانند.

فریم‌های عینک روانه بازار نشد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۶ هزار و ۳۲۴ عدد فریم عینک خارجی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت‌زنی در یکی از محله‌های شهرستان شیراز به یک سواری حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۶ هزار و ۳۲۴ عدد فریم عینک خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

ترفند جدید قاچاقچی احشام لو رفت

فرمانده انتظامی داراب گفت: ماموران این فرماندهی موفق شدند در بیابان‌های اطراف این شهرستان ۱۳۳ راس گوسفند قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: دیشب ماموران انتظامی ایست و بازرسی قلاتویه داراب حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به فردی که به صورت پیاده در حال عبور تعدادی احشام از مناطق کوهستانی بود مشکوک و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه فرد قاچاقچی با رویت پلیس متواری و ماموران انتظامی در بازرسی از آن محل موفق شدند ۱۳۳ راس گوسفند قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی داراب گفت: تلاش برای دستگیری متهم متواری با جدیت ادامه دارد، در بررسی‌های تخصصی مشخص شد که قاچاقچی با ترفند انتقال احشام به صورت پیاده قصد انتقال آن‌ها را به استان هرمزگان و سپس خروج از کشور داشته است که با هوشیاری پلیس ناکام ماند.

در خفر ۷۰ راس گوسفند قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی خفر گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیون ۷۰ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ حجت الله احمدیان گفت: ماموران پلیس آگاهی خفر حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۷۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل که راننده قصد انتقال آن‌ها را به استان‌های مرزی و خروج از کشور داشت کشف کنند.

فرمانده انتظامی خفر گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد و پلیس با هرگونه حمل و جابجایی و یا توزیع احشام قاچاق طبق قانون برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده این گونه موارد، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲۵ دستگاه ماینر قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: ماموران کلانتری ۱۳ لطیفی لارستان با انجام اقدامات فنی از وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی واقع در یکی از نقاط شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از آن منزل ۲۵ دستگاه ماینر و متعلقات مربوطه شامل ۱۸ پاور، ۶ دستگاه کنترل برد، ۴ دستگاه فن حلزونی و ۱۰ دستگاه پوسته ماینر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و روانه دادسرا شد و ارزش دستگاه‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

پلیس کازرون به سرقت‌های سارق اماکن خصوصی پایان داد

فرمانده انتظامی کازرون گفت: با تلاش ماموران پلیس این شهرستان یک سارق اماکن خصوصی با ۱۳ فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر کازرون، رسیدگی به موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران این فرماندهی با استفاده از روش‌های خاص پلیسی یک سارق را شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اعتراف سارق به ارتکاب ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

توقیف خودرو‌های حامل قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی فسا از توقیف دو دستگاه وانت نیسان و کشف ۴۴ راس گوسفند قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: افسران پلیس آگاهی در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به دو دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۴۴ راس گوسفند قاچاق که با هدف انتقال به استان‌های مرزی بارگیری شده بود را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی فسا گفت: ارزش احشام قاچاق مشکوفه برابر نظر کارشناسان ۸۸۰ میلیون ریال برآورد شده است و رانندگان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و احشام مکشوفه نیز تحویل ستاد تملیکی استان شد.

کشف ۴۵ کیلو تریاک در مناطق کوهستانی

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز از کشف ۴۵ کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی گفت: مأموران انتظامی نی‌ریز حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا راننده با پرتاب بسته‌های مشکوکی به بیرون از خودرو متواری شد.

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: در پاکسازی از محل تردد خودرو ۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد و تلاش برای دستگیری راننده متواری با جدیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی برای سیر مراحل قانونی راس گوسفند قاچاق فرمانده انتظامی ۱۶۵ کیلو تریاک ماموران پلیس روانه دادسرا دستور کار اماکن خصوصی سواری پژو موفق شدند کشف کنند کشف شد او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه