Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@22:25:02 GMT

کسی که به هالک قلابی مجوز مبارزه داد باید دادگاهی شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۶۸۰۸

کسی که به هالک قلابی مجوز مبارزه داد باید دادگاهی شود

آفتاب‌‌نیوز :

بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگویی، درباره آخرین وضعیت استقلال، حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و مسابقه اخیر سجاد غریبی اظهاراتی را مطرح کرد.

از باشگاه استقلال و شرایط این تیم خبر دارید؟

در صحبتی که با یکی از دوستانم در باشگاه استقلال داشتم مطمئن شدم که محمد محبی به استقلال می آید و از این بابت خیلی خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در این مدت یکی از دغدغه‌های پیشکسوتان و به ویژه هواداران نبودن یک پلی میکر یا هافبک نفوذی پشت سر مهاجمان بود که با حضور محبی این موضوع باعث می شود استقلال بیش از پیش به خواسته اش که رسیدن دوباره به قهرمانی است نزدیک شود.

فکر میکنید استقلال برای بازی با سپاهان آماده است؟

قطعاً با انجام دو بازی دوستانه مقابل داماش و هوادار، استقلال به آن سطح از هماهنگی که مورد نظر کادرفنی تیم است می رسد. من مطمئنم استقلال با شرایطی متفاوت وارد لیگ می شود.

چطور؟

با توجه به وضعیت تیم‌های اروپایی که همیشه روز شروع لیگ شان با هفته آخر هیچ تفاوتی از نظر سطح بازی ندارد من مطمئن هستم استقلال با آمادگی لازم و شادابی کامل وارد لیگ می‌شود و مربیان اروپایی مثل مربیان ایرانی ۴ بازی اول را برای رسیدن تیم به شرایط مطلوب بدنی از دست نمی دهند. آنها طوری برنامه‌ریزی می‌کنند که تیمشان در هفته اول مثل هفته نهم به میدان برود.

با این تفاسیر مصاف استقلال و سپاهان را چطور پیش بینی میکنید؟

قطعاً سپاهان هم تحت هدایت مربی پرتغالی با شادابی لازم به میدان می‌آید. این موضوع کمک می‌کند تا فوتبال زیباتری را بین دو تیم استقلال و سپاهان شاهد باشیم.

نتیجه بازی اول تا چه اندازه برای استقلال اهمیت دارد؟

قطعا اگر استقلال لیگ را با برد شروع کند می‌تواند یک حضور امیدوار کننده در مسابقات داشته باشد و ضمن عقب انداختن سنه امتیازی یکی از رقبای جدی اش، زنگ خطر را برای همه به صدا در بیاورد.

فکر می کنید در صورت امکان بانوان بتوانند به استادیوم بیایند و بازی‌ها را از نزدیک ببینند؟

من پیشنهاد می کنم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر از خواننده‌های هر شهر دعوت شود در استادیوم کنسرت برگزار کنند.

چرا؟

چون حضور بانوان در کنسرت بلامانع است! بعد از کنسرت مسابقه فوتبال را هم شروع کنند و همه می بینند که به راحتی می توان یک مسابقه فوتبال را هم با حضور بانوان برگزار کرد. تعجب می کنم چرا عده ای میگویند خانم‌ها نمی توانند به استادیوم بروند! در صورتی که استادیوم، کنسرت، سینما و جاهای دیگر که خانواده‌ها در آن حضور پیدا می‌کنند هیچ فرقی با هم ندارند.

درباره مسابقه اخیر سجاد غریبی با گوریل قزاق صحبتی دارید؟

وقتی یک ورزشکار بیرون از مرزهای کشورمان با پرچم ایران مسابقه می دهد قطعاً باید مجوزی از شورای برون مرزی وزارت ورزش داشته باشد. من در همه رده‌های فوتبالی حضور داشته ام و این را کاملاً مطمئنم. یا این فرد بدون مجوز در مسابقات حضور پیدا کرده و یا با مجوز رسمی رفته که در هر دو صورت باید با عاملان جریحه دار شدن غرور ایرانیان برخورد شود. کسی که بدون اجازه با پرچم ایران در یک مسابقه رسمی شرکت می کند باید تبعات آن را هم بپذیرد. کسی هم که به یک غیرورزشکار مجوز می دهد باید سوال و جواب شود که چرا چنین مجوزی به یک آدم عادی داده شده است.

چرا می گویید آدم عادی؟

چون از سبک مبارزه کردن این فرد کاملا مشخص بود که حتی در دوران کودکی اش هم دعوا نکرده است. کسی که چشم بسته مشت پرتاب می کند که نزدیک بود به داور بخورد کاملا معلوم است که این کاره نیست. باعث تاسف است که شاخ‌های مجازی به راحتی با آبروی یک ملت بازی می کنند.

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بهمن طهماسبی حضور زنان در ورزشگاه ها هالک ایرانی سجاد غریبی تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، هوادار خاص استقلال که در یک حادثه برق‌گرفتی دست‌هایش قطع شده بود پس از حضور در ورزشگاه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و پس از آن در تمرین این تیم حضور پیدا کرد و مورد استقبال بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال قرار گرفت.

رسول ملایی اهل اصفهان است و برای دیدن بازی استقلال ساعت‌ها را طی کرده بود تا به ورزشگاه آزادی بیاید و بازی تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کند، وقتی از او پرسیدیم که این همه راه آمدی تا فقط بازی را نگاه کنی گفت: احساس کردم تیم تحت فشار هست و دوست داشتم که در این شرایط کمک کنم. خیلی تیم ما را اذیت می‌کنند و استقلال جز هوادارانش کسی را کنار خودش ندارد.

رسول ملایی در ابتدا درباه شرایط خودش گفت: هشت سال پیش دچار برق‌گرفتگی شدم و پس از آن جفت دست‌هایم را قطع کردند. رفتم هیئت پرچم بزنم برای شهادت حضرت زهرا در ایام فاطمیه که دچار برق‌گرفتگی شدم.

دوران خدمت خود را در تهران می‌گذراندم و آن زمان اکثر مسابقات را به ورزشگاه می‌آمدم؛ اما وقتی دچار سانحه شدم، بعد از آن دیگر خیلی فرصت حضور در استادیوم را پیدا نکردم. اما امسال احساس کردم که تیم نیاز به حمایت دارد و خودم را به ورزشگاه رساندم. دوست دارم همه هواداران استقلال بدانند که این روزها فقط باید تیم را حمایت کنند تا در بازی‌های باقی‌مانده نتیجه بگیرد و قهرمان شود.

او ادامه داد: سال‌های گذشته هر زمان که استقلال در آستانه قهرمانی قرار می‌گرفت، برایش حاشیه درست می‌کردند و از صدر جدول دورش می‌کردند. دربی فینال حذفی و اخراج ساپینتو هنوز هم برایم باورپذیر نیست. چی شد که ساپینتو اخراج شد؟ این اتفاقات امسال هم در حال تکرار شدن است و می‌خواهند استقلال را از صدر دور کنند.

ملایی درباره حضور در تمرین گفت: خیلی خوب بود و لذت بردم. با جواد نکونام، آرمین سهرابیان و حسین حسینی صحبت کردم. بقیه بازیکنان هم به سمتم آمدند و حالم را پرسیدند. جواد نکونام از شرایطم پرسید که از کجا برای دیدن بازی استقلال آمدم و وقتی فهمید که از اصفهان آمدم، تشکر کرد و به من گفت که دعا کن تا تیم قهرمان شود. من به آن‌ها گفتم امیدوارم که قهرمان شوید و آن‌ها هم گفتند تلاش می‌کنند تا من و هواداران استقلال را خوشحال کنند.

رسول ملایی درباره شرایط سختی که می‌گذراند، گفت: شرایط مالی خوبی ندارم و مسافرکشی می‌کنم تا بتوانم خرج خانواده و کرایه خانه را بدهم. زندگی سخت می‌گذرد. هر کسی دوست دارد در رفاه و آسایش باشد؛ اما هدف من دیده‌شدن یا مشهور شدن نبود. هدفم فقط حمایت از استقلال بود.

او در واکنش به این‌که حمایتی شده است یا خیر گفت: از طرف باشگاه اقدامی نشد؛ اما چند نفر تماس گرفتند که نمی‌توانم درباره آن خیلی توضیح دهم. توصیه شده که صحبتی نکنم و اگر اجازه بدهید من هم در این مورد توضیحی ندهم.

او در انتهای صحبت‌های خود گفت: زمان بازی‌های استقلال همسرم و فرزندم بازی را تماشا می‌کنند و دعا می‌کنند استقلال برنده شود. هر زمان که استقلال بازی را می‌بازد، تا 3.4 روز حالم گرفته است و ناراحت است و آن‌ها تمام بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنند و دوست دارند که من خوشحال باشم. هربار که استقلال برنده می‌شود، من تا چند روز خوشحال هستم و روزهایم به خوبی می‌گذرد.

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود