Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد کومو روز به روز چشم اندازی بزرگتر را به خود می بیند. مالکان این تیم با حضور چهره های سرشناس قصد دارند این تیم را به سطح اول ایتالیا و اروپا برسانند. 

باشگاه کومو ایتالیا در حال حاضر در سری بی حضور دارد و اخیرا از سسک فابرگاس رونمایی کرد. هافبک اسپانیایی سابق آرسنال، چلسی و بارسلونا، برای 2 سال در این تیم فوتبال بازی می کند و یکی از سهام داران کومو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، تیری آنری و سسک فابرگاس دوباره با هم کار می کنند اما این بار به عنوان شرکای تجاری. کومو که یکی از زیباترین شهرهای اروپاست، مقصد ستاره های سابق لیگ برتر خواهد بود. دنیس وایز، اسطوره چلسی مدیریت این باشگاه را به عهده دارد؛ فابرگاس بازیکن و سهام دار باشگاه خواهد بود و تیری آنری نیز سهام دار می شود. 

باشگاه کومو تحت مالکیت شرکت سیگار و تنباکوی Djarum در اندونزی است و آنها ثروت زیادی دارند و می خواهند این تیم را به سطح اول برسانند. برای این کار، چهره های بزرگی همراه خواهند بود. این تیم در سال 2004 اعلام ورشکستگی کرد و رها شده بود. حتی در یک دوره کوتاه همسر مایکل اسین این باشگاه را خریداری و سپس فروخت. در سال 2017 خانواده ثروتمند هارتونو مالک Djarum با ثروتی در حدود 43 میلیارد دلار این باشگاه کوچک را در شهر زیبای کومو خریداری کردند و از سری دی به سری بی رساندند. کومو سال گذشته در سری بی فصل خوبی را سپری کرد و در آستانه صعود به سری آ بود اما در آخرین بازی موفق نشد.

انتظار می رود تیری آنری هم مانند دنیس وایز و سسک فابرگاس به زودی به کومو سفر کند تا کارهای خرید بخشی از سهام باشگاه را انجام دهد. 

اخبار داغ 

برانکو: دراگان اسکوچیچ فکر می‌کند علیه او کار می‌کنم؛ او حتی تماس هایم را پاسخ نمی‌دهد ستاره فضای مجازی از سوی ریکاردو ساپینتو هم کنار گذاشته شد! رونمایی از شارل دکتلار با پیراهن شماره 90 میلان / عکس سلفی لیونل مسی با یک هوادار خردسال که قصد داشت با عبور از نیروهای امنیتی ورزشگاه به ستاره آرژانتینی نزدیک شود / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیری آنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد

طی روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر توافق آنتونیو کونته با ناپولی منتشر شد

طرفداری | رسانه‌های جنوب ایتالیا و رای اسپورت اصرار دارند آنتونیو کونته برای عقد قرارداد با باشگاه ناپولی به توافق رسیده اما در حال حاضر چیزی نهایی نشده است.

به گزارش متئو مورتو، شایعات نزدیک شدن آنتونیو کونته به توافق با ناپولی حقیقت ندارد. با وجود این‌که سرمربی پیشین تاتنهام از بازگشت به ایتالیا استقبال می‌کند، در حال حاضر کونته با هیچ‌یک از باشگاه‌های سری آ بحث‌های جدی نداشته است. غیر از ناپولی، اخیرا نام یوونتوس نیز به میان آمده بود. جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده بود آنتونیو کونته گزینه آلترناتیو تیاگو موتا برای یووه است اما هیچ تماسی بین طرفین برقرار نشده. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری