Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تربیت نیروی انقلابی در هیئت‌های مذهبی مهمترین رویکرد بسیج مداحان استان مرکزی است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم ازاراک، ابوالفضل ربیعی شامگاه چهارشنبه در نشست هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان با اشاره به رویکرد آنها اظهار داشت: هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج مداحان شامل کارشناسان و نخبگان برجسته مذهبی و پیرغلامان حسینی هستند که در طول سال در راستای سیاست‌های سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین رویکرد فعالیت هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج مداحان جهاد تبیین است و مهمترین هدف تشکیل این هیئت‌های اندیشه‌ورز نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی در جامعه است به همین سبب در این راستا قدم برمی‌دارد.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: امروز مهمترین رسالت و رویکرد هیئت‌های مذهبی ترویج و تقویت ارزش‌های دینی، مذهبی و انقلابی است که بسیج مداحان با استفاده از ظرفیت هیئت‌های اندیشه‌ورز در زمینه راهبری و نظارت قدم برمی‌دارد.

ربیعی تصریح کرد: تربیت نیروی انقلابی در هیئت‌های مذهبی مهمترین رویکرد بسیج مداحان است که عمده تمرکز بر جوانان و نوجوانان است به همین سبب کارگاه‌های تخصصی و دوره‌های تربیتی برای این جامعه هدف برنامه‌ریزی و در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یکی دیگر از رویکردهای بسیج مداحان اقدامات محرومیت‌زدایی و جهادی است که 13 گروه جهادی در استان ساماندهی شدند و در مناطق محروم و حاشیه‌نشین به مردم نیازمند و جامعه هدف خدمت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: تکمیل پروژه جدول‌گذاری در روستای شانق آخرین فعالیت جهادگران بوده و اردوهای جهادی تنها مختص به زمان ویژه‌ای نیست بلکه در طول سال برگزار می‌شوند و جهادگران از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند.

ربیعی با اشاره به توزیع بسته‌‌های معیشتی گفت: در سال گذشته حدود 200 نوجوان با همکاری کارگاه‌های تخصصی بسیج مداحان آموزش دیدند که در برنامه‌های مختلف از ظرفیت آنها استفاده می‌شود‌.

وی افزود: بسیج مداحان در حوزه فرهنگی نیز برنامه دارد که رویکرد آن در این حوزه ایجاد نشاط اجتماعی است و با مشارکت دستگاه‌های مختلف مراسم‌های محله‌ای برگزار می‌کند.

امام جمعه قزوین: مداحان در ماه محرم به تکلیف خود در حوزه جهاد تبیین عمل کنندمتن دعای عرفه با نوای مداحان و مناجات‌خوان‌های مشهور کشوررویکرد هیئات مذهبی استان مرکزی تربیت مداحان جوان و نوجوان در طراز انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا هیئت‌های مذهبی باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند که در حدود دو سال گذشته تاکنون هیئت‌های مذهبی این موضوع را به خوبی رعایت کردند و علاوه‌ بر اینکه الگوی سایر اقشار شدند در حوزه کاهش آسیب‌های بیماری عملکرد درخشانی داشتند.

ربیعی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین تاکیدات بسیج مداحان به هیئت‌های مذهبی سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی علوی، حسینی و فاطمی است زیرا مداحان یکی از اثرگذارترین مجموعه‌های مردمی هستند که باید با هدف خنثی‌سازی توطئه‌‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اقدام کنند.

انتهای پیام/713/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت های اندیشه ورز هیئت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان از آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد در کاشان توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدعلی اکبر جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی هیئات مذهبی شهرستان کاشان، اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه هیئات مذهبی شهرستان کاشان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حضور فعالی دارند، افزود: هیئات مذهبی شهرستان کاشان از ابتدای سال تاکنون شش زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با بیان اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط هیئات مذهبی این شهرستان به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، ابراز داشت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در امورات فرهنگی نیز فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش رو و با آغاز ماه محرم و صفر فعالیت هیئات مذهبی شهرستان کاشان دوچندان می‌شود، گفت: کاشان بیش از یک هزار هیئت رسمی و غیررسمی دارد که در زمان‌هایی مختلف اقدامات فرهنگی مذهبی انجام می‌دهند.

جلال‌زاده با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در سایر اقدامات نظیر بسته‌های حمایتی، امدادرسانی در ایام کرونا و کمک به بخش درمان تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند، تصریح کرد: هیئات مذهبی شهرستان کاشان همواره در کنار مردم بوده و در حمایت از نیازمندان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت