Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:47:21 GMT

جهاد تبیین موجب همراهی بیشتر مردم با انقلاب می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۰۶۸۶

جهاد تبیین موجب همراهی بیشتر مردم با انقلاب می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی زاده که ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زرین دشت سخن می‌گفت، اظهار کرد: اگر جهاد تبیین در همه عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی به خوبی انجام نشود، جامعه در همه عرصه‌ها دچار انحراف می‌شود.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن محرم حسینی عنوان کرد: حادثه کربلا اگر به ظاهر با شکست مواجه شد اما علت موفقیت این واقع که باعث بقای اسلام شد به جهت تبیین موفق خاندان اولیا الله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس ابراز کرد: واقعه کربلا اگرچه قیام شمشیر بود، اما در حقیقت جهاد تبیین بود.

حجت الاسلام محمودی زاده با بیان اینکه نفس قیام ابا عبدالله الحسین قیام تبیین گر بود، یادآور شد: پس از شهادت سرور آزادگان‌جهان نیز حضرت زینب (س) و امام سجاد علیه السلام به نحو مطلوب قیام امام حسین را تبیین کردند.

او در ادامه بیان داشت: دشمنان انقلاب نیز در ۴۳ سال اخیر از هر شیوه‌ای برای مبارزه، با نظام اسلامی استفاده کرده اند، اما نظام ما با سکانداری رهبر عظیم الشان انقلاب در عرصه‌های مختلف با وجود همخ هجمه‌ها مبارزه و جهاد کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: در ۸ سال جنگ سخت در جبهه مقاومت مردانه ایستادیم و الان نیز آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای کشور داریم تا اگر دشمن دست از پا خطا کرد، پشیمانش کنیم.

حجت الاسلام محمودی زاده ادامه داد: در عرصه فرهنگی اگرچه لطمات زیادی دیده ایم اما دشمن به هدفش نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ ادراکی و شناختی در پیش گرفته است، ابراز کرد: دشمنان نظام با این شیوه به دنبال این هستند تا به بستر سازی حکومت جهانی دست پیدا کنند. محمودی زاده متذکر شد: راه اندازی جنگ شناختی و ادراکی با هدف نا امید کردن مردم از نظام و انقلاب است.

این مقام مسئول در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان فارس تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا در قبال ترفند دشمنان روشنگری و جهاد تبیین را به نحو احسن انجام دهیم تا این انقلاب مسیر خود را برای فراهم کردن زمینه ظهور پیدا کند.

محمودی زاده، سپاه پاسداران را یکی از ارکان اصلی نظام و ستون اصلی خیمه انقلاب نام برد و خاطرنشان ساخت: سپاه در همه عرصه‌ها نشان داده است کار آمد است و مأموریت ذاتی آن حفاظت از دستاوردهای نظام فارغ از هر مرز جغرافیایی است.

وی رمز موفقیت سپاه در طول ۴۳ سال گذشته را معنویت و بصیرت این نهاد کاملاً مردمی دانست و عنوان کرد: لازم است تا این دو ویژگی منحصر به فرد سپاه، روز به روز افزون‌تر و به معنای واقعه کلمه پیش رونده انقلاب باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در خاتمه مأموریت ذاتی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه را هم تقویت معنویت و بصیرت سپاه بعنوان دو عنصر حیاتی این نهاد مقدس دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این نشست از زحمات حجت الاسلام سید محمد تقی علوی در نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرین دشت تقدیر و حجت الاسلام جلال زحمتکشان در این‌پست منصوب شد.

کد خبر 5555901

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 1401 شهرستان زرین دشت سپاه فجر فارس محرم 1401 سیلاب بوشهر ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری وقوع سیلاب مشهد سیل کرمان آمار کرونا خراسان رضوی اردبیل بارش باران نمایندگی ولی فقیه در سپاه حجت الاسلام محمودی زاده جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد