Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نجم الدین سهرابی، فرمانده انتظامی خرمشهر در نشست با اصحاب رسانه گفت: با توجه به نصب موانع ترافیکی و ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از پل قدیم خرمشهر به دلیل فرسودگی، رانندگانی بی توجه به ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از پل قدیم خرمشهر، اعمال قانون می‌شوند.

او گفت: به زودی چند نیروی راهور به منظور جلوگیری از عبور و مرور خودرو‌های ممنوع اعلام شده بر روی پل آزادی خرمشهر مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی همچنین از حضور ۱۰۰ درصدی نیرو‌های پلیس در هیئت‌ها و آمادگی کامل آن‌ها برای خدمات رسانی در ایام اربعین حسینی به ویژه در مسیر شلمچه خبر داد.

سرهنگ سهرابی در واکنش به گلایه برخی شهروندان از تاخیر در صدور گذرنامه‌ها با توجه به پیش رو بودن ایام اربعین گفت: نیرو‌های بخش صدور گذرنامه در خرمشهر افزایش می‌یابد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با بیان نبود محدودیت در تردد زائران از مرز شلمچه به مقصد عتبات عالیات در کشور عراق گفت: از آغاز سال ۱۴۰۱ تا کنون ۵۶۹ هزار نفر از مرز شلمچه تردد کردند که نیمی از این جمعیت را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند.

بنا به گفته او دانشجویان و دانش آموزان دارای معافیت تحصیلی و فارغ التحصیلان مشمول بدون غیبت می‌تواند با ثبت درخواست خروج در سامانه epolice.ir برای زیارت اربعین از کشور خارج شوند.

این مسئول تاکید کرد ثبت درخواست در این سامانه تنها در صورت نداشتن گذرنامه نیاز به وثیقه پنج میلیون تومانی دارد و افراد می‌توانند از یک شهریور تا پنج مهرماه درخواست خود را ثبت کنند.

او دستگیری ۱۱۲ خرده فروش مواد مخدر، کشف ۴۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی، ۲۰ قبضه سلاح جنگی و ۴۵ قبضه سلاح شکاری، انهدام ۱۰ باند سارق و بازداشت ۳۰۰ سارق در خرمشهر را از اقدامات پلیس این شهرستان در پنج ماهه نخست امسال عنوان کرد.

این مسئول کاهش ۸۰ درصدی تیراندازی در مراسمات نسبت به سال قبل را از دیگر موفقیت‌های پلیس خرمشهر اعلام کرد و تقدیر از خانواده‌هایی که در مراسم عزاداری خود از سلاح استفاده نمی‌کنند، برگزاری نشست‌های توجیهی با شیوخ و بزرگان عشایر و دستگیری قانون شکنان در این زمینه را از موارد موثر در تحقیق آن دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پل قدیم خرمشهر اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین–رشت (رفت و برگشت) تردد روان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده‌های احمد آباد مستوفی و رضی آباد

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار در برخی مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس و کرمان

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

رباط پشت بادام – بیاضه

گلشن – سراوان

کد خبر 748529

دیگر خبرها

  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین