Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:40:05 GMT

توزیع 4000 بسته معیشتی در اراک به همت سپاه و بسیج

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۱۸۷۱

توزیع 4000 بسته معیشتی در اراک به همت سپاه و بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد مهجوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در آیین رزمایش کمک مؤمنانه سپاه ناحیه اراک و توزیع چهار هزار بسته معیشتی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات سپاه در دو سال گذشته که به برکت تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری راه‌اندازی شد نهضت کمک مؤمنانه است و خوشبختانه جلوه‌های مودت و مهربانی ملت ایران در قالب نهضت کمک‌های مؤمنانه به منصه ظهور رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روحیه ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران در نهضت کمک مؤمنانه بار دیگر نشان داده شد و علاوه بر اینکه حماسه‌های ماندگاری به برکت این اقدام رقم خورد آسیب‌های ناشی از کرونا کاهش پیدا کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ کمک مؤمنانه یک ضرورت مهم و یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج است که در سایر اقدامات دیگر با قوت و در قالب رزمایش‌های مناسبتی برگزار می‌شود.

مهجوری با اشاره به اینکه به برکت نهضت کمک مؤمنانه تاکنون در سطح شهر اراک ۲۰۴ هزار بسته معیشتی توزیع شده، گفت: امروز به مناسبت فرارسیدن ایام محرم رزمایش کمک مؤمنانه اراک را برگزار می‌کنیم و ۴ هزار بسته معیشتی در این رزمایش در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

وی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی به شکل هدفمند و با استفاده از قرارگاه‌های محله محور سپاه انجام می‌شود و با توجه به اینکه کلیه نیازها و مشکلات محلات در این قرارگاه‌ها شناسایی شده بسته‌ها و سایر اقدامات حمایتی به شکل هدفمند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تأکید کرد: سپاه و بسیج همواره در مقاطع مختلف در کنار مردم بوده و برای خدمت به مردم همواره در میدان جهاد و ازخودگذشتگی حضور دارد و برای ساختن ایران قوی با همه توان تلاش و مجاهدت خواهد کرد.

مهجوری خاطرنشان کرد: در کنار نهضت کمک مؤمنانه در بسیج جریان جهادی بسیج به عنوان حرکت انقلابی و منبعث از تدابیر مقام معظم رهبری به فرهنگی متعالی تبدیل شده به طوری که در سطح اراک ۳۶۰ گروه جهادی شناسنامه در حال فعالیت هستند و آمادگی دارند با جذب جوانان علاوه بر محرومیت‌زدایی در سایر برنامه‌ها مشارکت فعال داشته باشند.

 

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی اراک نهضت کمک مؤمنانه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!

به گزارش ورزش سه امیررضا رفیعی دروازه بان جوان پرسپولیس در چهار بازی لیگ برتری که به میدان رفت دروازه اش را بسته نگه داشت و گلی دریافت نکرد.

رفیعی با کلین شیت در این چهار بازی با روحیه به اراک رفت تا تیمش را در این مسابقه برنده کند.او تا حوالی دقیقه 84 هم نمایش بسیار خوبی داشت و دروازه اش را بسته نگه داشت اما دو گل در وقت های قانونی خورد.

رفیعی در وقت های اضافه هم دو بار دروازه اش را باز شده دید تا به اندازه چهار مسابقه در یک بازی گل خورده باشد.

گلزنان تیم آلومینیوم لیموچی، بزرگ (دوبار) و نقی‌زاده بودند تا ورزشگاه اراک پیش از سوت پایان منفجر شود!

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی