Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد-مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه اقدامات اخیر در راستای کرامت انسانی بازنشستگان، در مجمع عمومی عادی سالانه فولاد مبارکه که روز سه‌شنبه ۱۱ مردادماه برگزار شد، از سهام‌داران حقیقی و حقوقی شرکت فولاد مبارکه خواست تا به نحو شایسته قدردان زحمات بازنشستگان این شرکت باشند. به گزارش امتداد، روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه، کانون بازنشستگان فولاد […]

امتداد-مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه اقدامات اخیر در راستای کرامت انسانی بازنشستگان، در مجمع عمومی عادی سالانه فولاد مبارکه که روز سه‌شنبه ۱۱ مردادماه برگزار شد، از سهام‌داران حقیقی و حقوقی شرکت فولاد مبارکه خواست تا به نحو شایسته قدردان زحمات بازنشستگان این شرکت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد، روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه، کانون بازنشستگان فولاد مبارکه نیز با انتشار نامه‌ای از نگاه متعالی و انسان‌دوستانه مدیرعامل فولاد مبارکه قدردانی کرد و این نوع نگاه را «تحقق کرامت انسانی و همکاری ارزشمند» نامید.

در متن این تقدیرنامه که به امضای حسینقلی فاطمی رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان فولاد مبارکه رسیده، چنین آمده است:

جناب آقای دکتر طیب‌نیا،
مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛
با عرض سلام و احترام

????با عنایت ویژه جنابعالی به همکاران بازنشسته طی ماه‌های اخیر و به‌ویژه در مجمع عمومی سالانه شرکت فولاد مبارکه اتفاقات بسیار مهم و باارزشی در فولاد مبارکه رقم خورد که قطعا تا ابد در حافظه تاریخ آن شرکت به نیکی باقی خواهد ماند.
????بازنشستگان فهیم و ارزشمند فولاد مبارکه که از سرمایه‌های انسانی مهم و یادگاری از آغاز فعالیت‌های شرکت تاکنون هستند به‌خوبی و به‌یقین باور کردند که خانه اصلی آنان پس از سال‌ها آن‌ها را با رویی گشاده و آغوشی باز پذیرفته است. این است مفهوم کامل کرامت انسانی که متأسفانه پیش‌تر جنبه شعارگونه داشته است.
????هزاران خانواده بازنشسته با تمام وجود خود درک کردند که هر زمان مدیریتی دلسوز، قوی، فهیم و فداکار در رأس چنین شرکت عظیمی قرار گیرد، آنان از بوته فراموشی خارج می‌شوند و از همین رو رضایت بیشتری از اینکه جوانی، عمر و سلامتی خود را در این صنعت عظیم صرف کرده‌اند، برایشان حاصل می‌شود.
????وظیفه خود می‌دانم و افتخار می‌کنم که از طرف هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان فولاد مبارکه و بیش از ۸۲۰۰ خانوار بازنشسته مراتب سپاس صمیمانه و بیکران خود را تقدیم شما و همکاران محترمتان نمایم.
????شک نداشته باشید که دعای خیر این جمعیت عظیم همواره بدرقه شما و مایه خیروبرکت برای شرکت فولاد مبارکه است.

برچسب ها : مجمع- سود , مدیرعامل فولاد مبارکه

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مجمع سود مدیرعامل فولاد مبارکه مدیرعامل فولاد مبارکه شرکت فولاد مبارکه کرامت انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد