Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت در دوره های آموزش فنی حرفه ای یکی از سریع ترین راهها برای ورود به بازار کار و کسب درآمد است. مشاغل فنی عمدتا مهارت محور است و در بیشتر موارد نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارد. برای کسب مهارت مورد علاقه خود تنها کافی است در یکی از دوره های آموزشی مراکز فنی حرفه ای شرکت کنید .

با شرکت در این دوره ها به صورت کاملا تخصصی و از پایه با مهارت شغل دلخواه خود آشنا می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اتمام دوره می توانید وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشید.

در حال حاضر مراکز آموزش فنی حرفه ای در 4 زیرشاخه و بیش از 40 رشته فعالیت دارند. این موضوع نشان دهنده تنوع بالای دوره های فنی است، به گونه ای که انتخاب دوره فنی مناسب را برای بسیاری از افراد چالش برانگیز کرده است. اما نگران نباشید. در این محتوا بهترین و پردرآمدترین دوره های فنی را که بازار کار عالی دارند، به شما معرفی می کنیم. شما با شرکت در این دوره ها و کسب مهارت های لازم قطعا از آینده شغلی خوبی برخوردار می شوید.

پردرآمدترین دوره فنی حرفه ای 1- دوره آموزش تعمیرات موبایل

در میان دوره های فنی، دوره آموزش تعمیرات موبایل یکی از مشاغل فنی با درآمد بالا است. این روزها، کمتر کسی یافت می شود که گوشی موبایل نداشته باشد. تشکیل کلاسهای آنلاین بدلیل شیوع ویروس کرونا و ظهور برنامه و اپلیکیشن های جدید نیز موجب بالارفتن تقاضا برای خرید تلفن های هوشمند شده است.

از سوی دیگر، در حال حاضر قیمت گوشی های موبایل به دلیل بالا رفتن نرخ ارز بسیار افزایش پیدا کرده است. این مسئله موجب شده تا افراد به هنگام خراب شدن موبایل، تعمیر آن را به جای خرید یک گوشی جدید ترجیح دهند. این موارد همگی نشان از رونق زیاد بازار کار تعمیرات موبایل دارد، به گونه ای که در سالهای اخیر افراد زیادی متقاضی شرکت در دوره های فنی آموزش تعمیرات موبایل بوده اند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که آموزش تعمیرات موبایل یکی از بهترین و پردرآمدترین دوره های فنی است.

نحوه ورود به بازار کار تعمیرات موبایل

برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل و موفق شدن در این حرفه، مهم ترین قدم کسب مهارت و دانش است. روشهای مختلفی برای یادگیری مهارت های این رشته وجود دارد. اما بهترین و کوتاه ترین روش، شرکت در دوره صفر تا صد آموزش تعمیرات موبایل است. این دوره در مجتمع های فنی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار می شوند. با شرکت در این دوره ها در مدت دو تا سه ماه با کلیه مباحث تخصصی تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل آشنا می شوید و به صورت عملی در کارگاه های مجهز تجربه کسب می کنید.

بعد از اتمام دوره تعمیرات موبایل می توانید مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای را دریافت کرده و به عنوان تعمیرکار موبایل مشغول به فعالیت شوید. شغل تعمیرکار موبایل نیاز به سرمایه بالایی ندارد. شما حتی بدون اجاره یک مغازه نیز می توانید در یکی از شرکت های تعمیرات موبایل به فعالیت در این رشته بپردازید.

2- دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

امروزه وسایل برقی و لوازم خانگی به یکی از ضروریات زندگی بشر تبدیل شده است، به گونه‌ای که زندگی بدون این لوازم تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. تغییر سبک زندگی افراد نیز نیاز به وسایل برقی جدید از جمله ماشین ظرفشویی، ماکروفر، قهوه جوش و... را افزایش داده است.

شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی با در نظر گرفتن این موضوع سعی می کنند انواع مختلف لوازم خانگی را طراحی و به بازارها عرضه کنند تا بدین ترتیب، رفاه بیشتری را برای افراد فراهم آورند. از سوی دیگر، رشد چشمگیر قیمت لوازم برقی منزل باعث شده افراد کمتر به سراغ خرید وسیله برقی جدید بیفتند و تعمیر آن را ترجیح دهند. با در نظر گرفتن این موارد، می توان نتیجه گرفت که شغل تعمیر لوازم خانگی بازار کار پردرآمدی داشته باشد.

نحوه ورود به بازار کار تعمیر لوازم خانگی

برای ورود به بازار تعمیرات لوازم خانگی نیاز به مهارت و تخصص کافی است. یک تعمیرکار لوازم خانگی کارآزموده باید تسلط کافی در نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و... داشته باشد. البته آشنایی با علائم خرابی در برد الکترونیکی لوازم خانگی نیز می تواند موجب افزایش اعتبار و موفقیت تعمیرکار در بین سایر تعمیرکاران لوازم خانگی شود.

شرکت در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی بهترین راه برای ورود به بازار کار این حرفه است. این دوره ها توسط مراکز آموزش فنی و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود. در این دوره ها، شما با ساختار قطعات الکترونیکی لوازم برقی و نحوه عملکرد آنها آشنا می شوید. علاوه بر این؛ نحوه عیب یابی و تعمیر آنها را زیر نظر اساتید باتجربه فرا می گیرید.

بعد از گذراندن دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی می توانید در آزمون ارزیابی سازمان فنی حرفه ای کشور شرکت کرده و با کسب حداقل نمره قبولی، مدرک معتبر و بین المللی تعمیرات لوازم خانگی را دریافت کنید. با داشتن این مدرک می توانید در بازار کار تعمیرات لوازم خانگی ایران یا سایر کشورها فعالیت کرده و درآمدزایی داشته باشید.

بهترین مجتمع فنی حرفه ای در تهران

انتخاب بهترین مرکز آموزش فنی اولین قدم برای ورود به بازار کار پردرآمد است. یک مجتمع فنی خوب و استاندارد باید زیرنظر سازمان فنی حرفه ای کشور فعالیت داشته باشد و بهترین دوره های فنی خود را متناسب با نیاز بازار کار و آخرین سرفصل های آموزشی برگزار کند. مجتمع فنی پایتخت یکی از بهترین آموزشگاه های فنی کشور می باشد.

بهترین و پردرآمدترین دوره های فنی در آموزشگاه فنی پایتخت زیر نظر اساتید مجرب و باتجربه و با به روز ترین شیوه های آموزشی برگزار می شود. کلیه مباحث عملی دوره های فنی این آموزشگاه در کارگاه های مجهز و با پیشرفته ترین ابزارآلات تدریس می شوند. با شرکت در بهترین دوره های فنی آموزشگاه فنی پایتخت به یکی از دانش آموختگان فنی برتر تبدیل شده و آینده شغلی پردرآمدی را برای خود رقم بزنید.

برای دریافت مشاوره رایگان درباره دوره های آموزشگاه با کارشناسان مجتمع فنی پایتخت تماس حاصل نمایید. شماره های تماس: 02166577385 - 02166577386 .

کد خبر 1658667

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برای ورود به بازار کار آموزش تعمیرات موبایل تعمیرات لوازم خانگی دوره آموزش تعمیرات سازمان فنی حرفه ای بازار کار تعمیرات پردرآمدترین دوره بازار کار تعمیر دوره های آموزش دوره ها شرکت در دوره دوره های فنی فنی پایتخت مجتمع فنی آموزش فنی زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 

زی‌سان: خبر صدور حکم اعدام برای توماج صالحی طی دو روز گذشته در سطحی بی‎سابقه بازتاب داشته و با واکنش‌های گسترده‌ای همراه شده است. موج گسترده واکنش‌ها به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی در دادگاه بدوی بیش از هر زمان دیگری نام این خواننده زیرزمینی را که در جریان ناآرامی‌های سال گذشته بازداشت شد را بر سر زبان‌ها انداخته است.

به گزارش «زی سان»، در چهارشنبه (۵ اردیبهشت) امیر رئیسیان، وکیل توکاج صالحی در گفتگو با «شبکه شرق» با اشاره به صدور حکم توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران از سوی دادگاه انقلاب اصفهان اظهار کرد: «شعبه یک دادگاه انقلاب اصفهان، در اقدامی که در نوع خود بی سابقه است، حکم دیوان عالی کشور درباره پرونده سال ۱۴۰۱ توماج صالحی را اجرایی نکرد و با «ارشادی» خواندن این حکم و تاکید بر استقلال دادگاه بدوی، توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض، به اشد مجازات یعنی اعدام محکوم کرد.»

البته وکیل این خواننده جنجالی با بیان اینکه «حتما به حکم صادره برای توماج صالحی اعتراض خواهیم کرد»، گفت: «واقعیت آن است که حکم دادگاه بدوی دارای تعارضات حقوقی عیان است. تناقض با حکم دیوان عالی هم مهم‌ترین و در عین حال عجیب‌ترین بخش این حکم محسوب می‌شود. 

همچنین، رئیسیان درباره اخبار منتشر شده مبنی بر «عفو توماج صالحی» و «اعمال تخفیف در حکم او»، گفت: «همه این اخبار کذب است. حکم شعبه یک دادگاه انقلاب اصفهان، برای توماج صالحی، اعدام است.» اظهارات وکیل توماج در سطحی گسترده توجهات را به سوی خود جلب کرد. علاوه بر نشان دادن واکنش از سوی شخصیت‌های سیاسی و حقوق‌دان‌ها، هویت و کیستی این خواننده نیز به محل پرسش تبدیل شد. 

توماج صالحی کیست و اتهامات او چه بود؟

توماج صالحی یکی از خوانندگان زیرزمینی ایران است که در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ خبر صدور حکم اعدام برای او با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد. به گزارش «تابناک»، توماج صالحی خواننده رپ و اعتراضی در ایران است. ترانه‌های رپ او بیشتر ابعاد سیاسی و اعتراضی دارد و بعضاً در متن ترانه هایش توهین‌هایی را علیه مسئولان ارشد نظام مطرح می‌کند.

«ترکمنچای»، «سوراخ موش»، «نرمال» و «بازمانده» از جمله ترانه‌های اعتراضی منتشر شده از صالحی هستند که مورد توجه رسانه‌های معاند قرار گرفته اند.

صالحی در ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ به دلیل ترانه هایش بازداشت شد. او همچنین در ۸ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انتشار فیلم‌های اعتراضی و تحریک جوانان به حضور در اعتراضات باردیگر بازداشت شد.

در همین رابطه خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه، به‌نقل از سید محمد موسویان دادستان اصفهان، خبر بازداشت توماج صالحی را تأیید کرد و مدعی شد که او «در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به اغتشاش و آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین‌شهر نقش کلیدی داشته است».

قوه قضائیه احتمال تخفیف در حکم اعدام وجود دارد

بعد از اعلام خبر صدور حکم اعدام برای توماج صالحی، برای افکار عمومی مساله مهم این است که آیا این حکم قطعی و اجرا خواهد شد؟ در این زمینه باید توجه داشت که مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است. براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

همین مرکز اعلام کرد: گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد. قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

همه می‌دانند توماج اعدام نمی‌شود حتی قاضی‌ای که حکم را داده! / داستان آغاجری یادتان هست؟

در سطحی دیگر، برخی از چهره‌های سیاسی بر این باور هستند که به هیچ عنوان حکم اعدام برای توماج صالحی اجرایی نخواهد شد. 

عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای اصولگرا در واکنش به این خبر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود، اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند. حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خورد‌های درون دانشگاهی داشتیم.

سیدعبدالجواد موسوی نیز در خبرآنلاین به موضوع حکم اعدام توماج صالحی پرداخت: اینکه توماج اعدام نمی‌شود را هر آدم نیمه‌عاقلی می‌داند. توماج اعدام نمی‌شود چنانکه هاشم آغاجری اعدام نشد. در ماجرای آغاجری هم، همه می‌دانستند خبری از اعدام در کار نیست. حتی آن کسی که حکم را صادر کرده بود. با این حال خبر آن حکم فقط و فقط حیثیت ایران را در جهان خدشه دار ساخت و اعصاب و روان جمع کثیری از جامعه را تا مدت‌ها بهم ریخت. حالا چرا آن حکم صادر شده بود؟

برای اینکه یک جناح سیاسی قصد کرده بود حال یک جناح سیاسی دیگر را بگیرد. چرا که آن یکی جناح سیاسی فکر می‌کرد این یکی جناح سیاسی زیادی یابو برش داشته و یکی باید حالی اش کند که حد و مرزش کجاست. احتمالا الان هم یک کسی فکر کرده حالا که قرار است طرح نور به صورت جدی اجرا شود باید از مخالفان زهر چشم گرفت. شاید هم عمدی است و ماجرا خیلی جدی‌تر از این حرف ها. یعنی یک نفر یا یک جریان تصمیم گرفته در هیئت یک انقلابی تمام عیار و به نام دفاع از اسلام و انقلاب بار دیگر مقدمات آشوب و بلوا را در این سرزمین به راه بیندازد.

هرچه هست نتیجه اش همان چیزی می‌شود که قبلا شد. در ماجرای آغاجری تندرو‌ها پایکوبی‌ها کردند که آفرین به اقتدار نیرو‌های انقلابی. از آن طرف هم اصلاح‌طلب‌ها این فرصت را مغتنم شمرده و تا توانستند به بهانه نقد خشونت و ریشه یابی تکفیر و ارتداد، دخل طرف مقابل را آوردند. آغاجری به زندگی طبیعی اش برگشت، اما در قامت یک قهرمان. کسی هم به روی خودش نیاورد که جدی جدی اگر طرف حکمش اعدام بوده پس چرا به این راحتی از خیر جرمش گذشتید؟

اصلا آغاجری جرمی هم مرتکب شده بود؟ این وسط تنها چیزی که مهم نبود آبرو و حیثیت کشور بود. کشوری که قرار بود با انقلابش راهی جدید در دنیای متجدد و متحجر بگشاید و طرحی نو درافکند با یک رای ناصواب تبدیل شده بود به یک کشوری که سخن گفتن و پرسش از عقاید رسمی و حکومتی در آن ممنوع بود و تفتیش عقاید در آن امری رایج. کشوری که به جای پاسخگویی به پرسش و یا شبهه افکنی یک استاد دانشگاه بلافاصله حکم به اعدام او می‌دهد. این داستان غمبار یک بار دیگر دارد تکرار می‌شود. چه می‌توان گفت جز: بیچاره ایران. بیچاره مردم. بیچاره مردم ایران.

واکنش حقوق‌دان‌ها به حکم اعدام توماج صالحی

برخی از حقوق‌دانان نیز در دو روز گذشته به صدور حکم اعدام برای توماج صالح در دادگاه بدوی واکنش نشان داده‌اند. 

محسن برهانی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در مورد حکم اعدام توماج صالحی در شبکه اجتماعی ایکس/ توئیتر نوشت: «به نظر من قطعاً حکم اعدام #توماج_صالحی در دیوان عالی کشور نقض خواهد شد. اما ضروری است دستگاه قضا چاره‌ای بیندیشد در خصوص برخی شعب مجازات‌گرا که اینگونه سخاوتمندانه احکام سنگین صادر و برای مردم و کشور و سیستم قضایی هزینه تولید می‌کنند. خوانندگی و افساد فی الارض؟!»

کامبیز نوروزی حقوق‌دان نیز در گفتگو با خبرآنلاین می‌گوید: من تصورم این است واحتمال می‌دهم که حکم توماج در دیوان نقض می‌شود. اینطور که یکی از وکلای توماج صالحی گفت حتی فرصت ایشان در دادگاه خیلی کم بوده که بخواهد از خودش دفاع کند.

نوروزی گفت: اینکه اتهامات توماج صالحی چطور منجر به فساد فی‌الارض و صدور حکم اعدام شده را باید دادگاه رسیدگی کننده پاسخ دهد. وقتی سیاست درامر قضا مداخله داشته باشد تبعیض هم نتیجه آن خواهد بود. او ادامه داد: امیدوارم امیرحسین مقصودلو (تتلو) هم با مجازات سنگین روبرو نشود. ولی مسئله این است که درفرایند‌های قضایی چندگانگی دیده شده مثلا درحوزه مطبوعات بعضی از روزنامه‌نگار‌ها با ساده‌ترین مطالب بازداشت و محکوم شدند.

tags # توماج صالحی سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟