Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی دوست بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با همکاری سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، دو فروند بالگرد در استان مستقر شد و با چهار سورتی پرواز، مایحتاج مورد نیاز در اختیار عشایر سیل زده قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این امر با توجه به از بین رفتن راه‌ها و جاده‌های منتهی به مناطق عشایری و به خصوص مناطق سخت گذر کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی دوست تصریح کرد: عملیات امداد و نجات، با استفاده از دو فروند بالگرد و ۳۲ خودرو به مناطق سیل زده انجام می‌شود و تاکنون ۲۳۰ نفر از امدادگران و نجات گران این جمعیت در قالب ۴۶ گروه به مناطق سیل شده اعزام شده اند.

وی افزود: دوهزار و ۸۴۷ بسته مواد غذایی، ۶۴۰ کیلوگرم برنج، ۴۰ دستگاه والور، ۲۰ ست ظروف، ۱۴۰ مورد اقلام متفرقه، یکهزار و ۳۵ تخته موکت، یکهزار و ۵۴۵ تخته پتو و هفت هزار و ۹۶۷ کیلوگرم نایلون، بین عشایر توزیع شد.

فلاحی دوست با بیان اینکه در همین مدت ۴۱۵ نفر در اماکن امن اسکان داده شد، گفت: ۱۳۷ مورد تخلیه آب گرفتگی انجام شد و ۲۳ دستگاه خودرو گرفتار در سیلاب نیز رهاسازی شد.

وی افزود: در مجموع به بیش از ۱۱ هزار و ۶۸ نفر در سیل اخیر امدادرسانی شد.

کد خبر 5556129

منبع: مهر

کلیدواژه: امداد رسانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کهگیلویه و بویراحمد خسارات سیلاب محرم 1401 سیلاب بوشهر ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اردبیل مشهد خراسان رضوی آمار کرونا ایلام سیل کرمان وقوع سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏