Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@14:21:23 GMT

افزایش قیمت‌ مواد غذایی و سوخت در آلمان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۴۳۷۵

افزایش قیمت‌ مواد غذایی و سوخت در آلمان

بالا رفتن قیمت‌ مواد غذایی و سوخت در آلمان موجی از خشم و اعتراض را در میان مردم برانگیخته و مقام‌های دولتی می‌گویند احتمال تظاهرات گسترده در فصل پائیز و زمستان وجود دارد.

به گزارش پنجشنبه شب ایران اکونومیست به نقل از راشا تودی، دولت آلمان در بخش‌های محلی و فدرال از موج قریب الوقوع اعتراض‌ها در کشور در فصول پائیز و زمستان خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین مقام‌های دولتی کشور این ترس وجود دارد که بالا رفتن قیمت مواد غذایی و سوخت موجب ناآرامی و شورش‌های خیابانی شود.

به تحلیل رسانه‌های آلمانی همانطور که در زمان شیوع کرونا شهرهای آلمان با موج اعتراض‌ها روبرو بود، بالا رفتن قیمت سوخت و تورم ممکن است تظاهرات‌های مشابهی در سراسر کشور ایجاد کند که حتی ممکن است به جنگ داخلی منجر شود.

به گفته این رسانه‌ها هم اکنون در سراسر کشور جنبش‌ها و گروه‌های افراطی در حال ساماندهی شورش‌ها و تجمعات ضد دولتی هستند که نمونه آن جنبش ساکسونی است.

روبرت هابک وزیر اقتصاد آلمان نیز در جریان تور تابستانی خود در سراسر آلمان با انتقادهای شدیدی روبرو شد و سخنرانی هفته گذشته او در شهر بایروت استان باواریا به شدت با خشونت و تظاهرات مردم همراه بود.

مردم آلمان در تظاهرات خود خواستار لغو تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه و راه اندازی خط لوله نورد استریم ۲ شدند.

در کشور آلمان قیمت گاز در سال جاری تقریباً چهار برابر شده که عمدتاً به دلیل قطع گاز روسیه است. دولت وعده کمک‌های مالی به اقشار مختلف جامعه را داده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: روسیه ، ایرنا ، آلمان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روسیه ایرنا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل صمت استان گفت: هیئت‌های تجاری از کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی و مغولستان درغرفه استان چهارمحال و بختیاری در زمینه صادرات مواد غذایی از جمله ماهی و گوشت و مواد بهداشتی با مسئولان استان دیدار و رایزنی کردند.
فصل الله رحمتی افزود:در این نشست گفتگو و مذاکرات اولیه برایدتحقق راهبرد‌های صادراتی انجام شد.
وی گفت:همچنین اطلاعات همه تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذارانی که به غرفه مراجعه داشتند دامنه فعالیت آنان ثبت شده و به زودی مراودات و تعاملات لازم انجام خواهد شد.
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) با هدف ارائه آخرین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی و فرصت آشنایی و مذاکره تجار و بازرگانان خارجی با شرکت‌های صادراتی ایرانی به مدت پنج روز با حضور ۲هزار مهمان خارجی از ۸۰ کشور و ۱۲گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، فولاد، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قند‌های پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آن‌ها را حذف کنید
  • برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ |برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • قندهای پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آنها را حذف کنید
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟