Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@15:57:05 GMT

صفحه توئیتری خبرگزاری رسمی عراق هک شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۴۶۲۹

صفحه توئیتری خبرگزاری رسمی عراق هک شد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، خبرگزاری رسمی عراق (واع) خبر داد که صفحه این خبرگزاری در توئیتر هک شده است.

واع اعلام کرد که نسبت به هر چیزی که در حساب توئیتری این خبرگزاری منتشر شود، هیچ مسئولیتی ندارد؛ زیرا مورد حمله قرار گرفته است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد، هکرها پس از هک کردن سایت خبرگزاری عراق، نام عادل عبدالمهدی را به عنوان نخست وزیر در این صفحه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صابرین به نقل از منابع خود گزارش داد، هک کنندگان همچنین تا لحظاتی دیگر، الکاظمی را از منصب خود کنار می‌گذارند و بیانیه شماره یک را منتشر خواهند کرد.

این در حالی است که این روزها عراق با موجی از آشوبگری حامیان جریان صدر روبرو بود. البته مردم عراق در محکومیت این آشوبگری به خیابان آمدند.

«سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر، شامگاه دیروز (چهارشنبه)، خواستار انحلال پارلمان عراق و سپس برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور شد و در عین حال از حامیان خود خواست که به تظاهراتشان تا زمان تحقق مطالباتشان ادامه دهند.

دفتر هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح هم پس از این موضع‌گیری سید مقتدی الصدر، امروز، درخواست رهبر جریان صدر برای برگزاری انتخابات زودهنگام مجدد در عراق را تأیید و اعلام کرد که انتخابات پیشین با شبهه‌ها و اعتراضات بسیاری همراه بود.

با این حال به نظر می‌رسد که حزب دموکرات کردستان عراق که هم پیمان سال‌های اخیر جریان صدر به شمار می‌رود، با ایده برگزای دوباره انتخابات موافق نیست، در این رابطه  «فاضل میرانی» دبیر دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان عراق در پاسخ به درخواست رهبر جریان صدر مبنی بر انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام گفت که این، کار ساده‌ای نیست.

او گفت که جریان صدر از پارلمان استعفا داده و با این حال چگونه می‌خواهد پارلمان را منحل کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: صفحه توئیتری واع عراق جریان صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است