Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت مولدسازی منابع گفت: فهرست املاک مازاد شناسایی شده از ۸۰ دستگاه اجرایی استان به آنها ارسال شده است.

به گزارش ایسنا- عباسعلی ارجمندی در نشست کارگروه مولدسازی و فروش اموال منقول و غیرمنقول دستگاه های اجرایی استان افزود: شهروندان جهت شناسایی اموال غیر منقول مازاد در اختیار دستگاه های اجرایی یاریگر دولت باشند و نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه سوت زنی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از موضوعات مهم و رویکردهای جدید دولت، مولدسازی دارایی های دولت است که قطعا ظرفیت مردمی می‌تواند در شناسایی اموال دستگاه های اجرایی به ما کمک کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر ملکی مازاد بود این حق و حقوق مردم محسوب می شود لذا مدیرانی که به این امر توجه نداشته باشد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم و رویکردهای جدید دولت در بحث واگذاری ها، مولدسازی دارایی های دولت بوده که با پیگیری های انجام شده از سوی معاونان توسعه در سیستان و بلوچستان به نحو مطلوب در حال انجام است.

ارجمندی خاطرنشان کرد: شناسایی اموال منقول و غیرمنقول دستگاه‌ها باید انجام شود چراکه اگر ساختمانی خالی باشد باید فرمانداران و دستگاه های اجرایی پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی موظفند؛ حداقل یک ملک از املاک مازاد خود را در راستای اجرایی شدن طرح مولدسازی و کمک به تامین منابع مالی به فروش برسانند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: یکی دیگر از راه‌های مولد سازی استفاده از فضاهای مازاد دستگاه های اجرایی به صورت اجاره و یا وثیقه برای بازدهی بهتر و مدیریت بهینه است و برای تحقق این موضوع باید این فضاهای راکد با اجاره‌های مطلوب و مناسب در حوزه اشتغالزایی به کار گرفته شود و دستگاه‌ها مکلفند این فضاها را در جهت اشتغالزایی روستایی، اشتغال جوانان، کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار اجاره دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سیستان و بلوچستان دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان