Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ابتدای مرداد سال جاری بود که سیل در فیروزکوه جاری شد و خسارات جانی و مالی زیادی به همراه داشت.

پس از این اتفاق گروه‌های بسیاری به کمک کردم سیل زده رفتند که ارتش یکی از این دستگاه ها بود.

دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) نیروی پدافند هوایی ارتش یکی از این دستگاه ها بودند که به مردم امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم بیژن ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با حضور در جمع دانشجویان این دانشگاه در مناطق سیل‌زده فیروزکوه حضور داشتند، اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه در اجرای منویات مقام معظم رهبری و اجرای اوامر امیر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به کمک سیل‌زدگان شهرستان فیروزکوه از توابع استان تهران شتافتند و تا اتمام لایروبی و کشف پیکرهای جان‌باختگان در این منطقه حضور دارند.

وی افزود: ۴۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه روزانه به این ماموریت مهم و الهی و مردمی در غالب طرح مردم یاری ارتش  و گروه جهادی دانشجویی اعزام خواهند شد.

فرمانده دانشگاه خاتم الانبیاء (ص) پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: امروز میدان نبرد و دفاع از مملکت شما دانشجویان عزیز تلاش در این میدان می باشد با تمام تلاش و توان خود همان‌گونه که در میدان علمی  سربلند و پیروز بوده اید در این  ماموریت الهی هم پیروز و سربلند باشید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی پدافند هوایی خاتم الانبیاء دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء سیل سیل فیروزکوه سیل زدگان پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم

دانشجویان فرانسوی به جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه اعتراض کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد. با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند.

دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار محکومیت این رژیم و قطع روابط با آن شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که دراین تجمع دانشجویانی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ در غزه حضور داشتند. این دانشجویان از رئیس‌جمهور فرانسه خواستند تا با فشار بر تل آویو برای آتش‌بس در غزه تلاش کند.

تجمعی اعتراضی هم در دانشگاه ساینس پو، که امانوئل ماکرون از آن فارغ التحصیل شده، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند