Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادران اصفهانی صبح امروز در گذر فرهنگی چهار باغ کودکان شیرخوارگان خود را نذر سربازی حضرت حجت ابن الحسن عسکری(عج) کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان امروز حال و هوایی کربلایی و حسینی به خود گرفته بود مادران زینبی با کودکان شیرخوار خود به میدان آمده بودند تا بار دیگر با سرور و سالار شهیدان عهد یاری امضا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مادران ولایی و انقلابی نصف جهان با تأثیر از حضرت رباب و حضرت زینب کودکان، شیرخوارگان و نوباوگان خود را برای سربازی حضرت ولی عصر(عج) به میدان آوردند تا بار دیگر اعلام کنند اصفهان دیندار پای تمام ارزش های انقلاب، اسلام و نهضت حسینی ایستاده است.

گذر فرهنگی چهارباغ مملو از جمعیتی بود که یکبارچه سیاهپوش غم اهل بیت رسول الله(ص) و عرض تسلیت به خاندان عصمت و طهارت زیر بیرق و پرچم امام حسین(ع) جمع شده بودند.

* شهادت طفل شش ماهه سند مظلومیت امام حسین(ع) 

آیت الله سیدابوالحسن مهدوی در این همایش جریان کربلا را تاریخ ساز و اسان ساز دانست و اظهار کرد: امام حسین (ع) همه زنان و کودکان و اصحاب خود را در جریان کربلا شهادت در راه یاری دین خدا به همراه خود آورد گرچه مظلومیت امام حسین(ع) در جریان کربلا در همه چیز واضح و روشن است اما امضای این مظلومیت در شهادت طفل شش ماهه امام حسین(ع) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن تساوی زن و مرد را معنوی دانسته و هر دو باید ایمان و عمل صالح داشته باشند تا به حیات طیبه برسند خاطرنشان کرد: غرب تساوی حقوق زن و مرد و ترقی زنان را در برهنگی زن می داند در حالی که در انقلاب ما زنانی رشد کردند که هویت غربی را به چالش کشیده و ثابت کردند که زن می تواند با حفظ حجاب به عالی ترین مدارج علمی و ترقی برسند.

وی افزود: یاران امام حسین(ع) آراسته به دو ویژگی ایمان قوی و انجام کار خیر بودند، آنها با ایمان قوی و با تمام وجود خدا را می دیدند قیامت و جایگاه خودشان را در بهشت می دیدند همچنان که در شب عاشورا نماز خوانده و قرآن تلاوت می کردند، در روز عاشورا با عالی ترین درجه خیر و عمل صالح در ایثار جان از یکدیگر سبقت می گرفتند.

وی با بیان اینکه یاران امام حسین(ع) با ایمان قوی به خدا در انجام عمل صالح که ایثار جان بود از یکدیگر سبقت می گرفتند خاطرنشان کرد: قرآن کریم ویژگی بارز یاران امام زمان(عج) را هم پیشی گرفتن از یکدیگر در انجام عمل صالح برشمرده و می فرماید ایمان و عمل صالح دو ویژگی بارز یاران امام زمان (عج) است.

حضور پیکر مطهر شهید موسوی در بین عزاداران حالا هوای این آیین شیرخوارگان را متفاوت و شهدایی کرده بود، مادران با تبرک از تابوت مطهر این شهید دفاع مقدس با همه شهدای انقلاب پیمان بستند تا در گام دوم ناصر حسینی و سرباز برای امر ولایت تربیت کنند
تبرک مجلس شیرخوارگان به پرچم مطهر حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و پرچم مطهر ضریح امام رئوف امام رضا(ع) تبرک خاصی به این مراسم بخشیده بود

در پایان این مراسم مادران شیرخوارگان و فرزندان نصف جهان با علی اصغر عهد و میثاق بستند تا فرزندانی مومن و انقلابی و سربازانی برای انقلاب جهانی حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) تربیت کنند و این جوانان اصفهانی انقلاب امام خمینی را تا انقلاب حضرت مهدی(عج) امتداد دهند

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام حسین ع یاران امام عمل صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان

فرماندار شادگان بابیان اینکه مردم شادگان تاعادی شدن شرایط از مصرف بی‌رویه برق خوداری کنند گفت: طوفان شب گذشته در شادگان باعث سقوط دکل‌های فشار قوی و بریدگی سیم های برق شد که آسیب جدی به شبکه برق وارد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جمال صالح‌زاده، اظهار داشت: طوفان شب گذشته در شادگان باعث سقوط دکل‌های فشار قوی و بریدگی سیم های برق شد که آسیب جدی به شبکه برق وارد و ایستگاه اصلی شادگان دچار مشکل شده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط از طریق یک خط از ایستگاه بندر امام خمینی (ره) برخی مناطق شهر برق دار هستند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه مردم شادگان تا رفع مشکل در مصرف برق صرفه جویی کنند ادامه داد: باید توجه داشت که با تکمیل ظرفیت ترانس ایستگاه بندر امام خمینی(ره)،برق شهر به طور کامل قطع می شود.

صالح‌زاده بیان کرد: گروه‌های فنی برق منطقه جنوب در حال نصب مجدد پایه‌های برق هستند تا در کمترین زمان ممکن، برق شهر به شرایط پایدار برگردد.

شادگان در فاصله 70 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | مخالفان سیاست‌های نتانیاهو خیابان‌ها را بستند
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • امام صادق(ع) در مناظرات آموزگار اخلاق و ادب بودند
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • دلیل اهتمام امام صادق(ع) به فعالیت‌های علمی و شاگردپروری