Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره آموزشی «موضوعات روان شناختی، جامعه شناختی و اخلاقی از منظر مثنوی معنوی» توسط نازنین آهنگری روان شناس و مثنوی پژوه به طور آنلاین برگزار می‌شود.


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این دوره آنلاین از روز جمعه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ در حساب اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/dr.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ahangari.psy توسط نازنین آهنگری روان شناس و مثنوی پژوه برگزار می‌شود. شرکت در این دوره آنلاین، رایگان است.

نازنین آهنگری در این زمینه گفت: کتاب مثنوی معنوی یکی از تحسین برانگیزترین آثار معنوی و عرفانی است که پس از قرن‌ها همچنان نزد جهانیان از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است. درون مایه داستان‌ها و حکایت‌های مثنوی معنوی، مسائل و موضوع‌های بنیادین انسانی است. از آن‌جایی که علم روان شناسی در تلاش است که به زندگی بهتر و سلامت روان انسان‌ها کمک کند، داستان‌ها و حکایت‌های مثنوی معنوی در این راستا کمک کننده هستند.

این روان شناس بالینی ادامه داد: با هدف ترویج امید در جامعه و کسب آگاهی بیشتر در زمینه سلامت روان، این دوره آنلاین در ۴ جلسه برگزار می‌شود که شرکت در آن رایگان است.

وی بیان کرد: روان شناسی مثبت گرا یکی از رویکرد‌های نوین در حوزه پیشگیری از معضلات روان شناختی است. موضوع‌های مورد توجه در این رویکرد، مثل امید، معنایابی در زندگی، خوش بینی، شکرگزاری، شاهد مثال‌های فراوانی به زبان حکایت و تمثیل و داستان در مثنوی معنوی دارد. همچنین نحوه بیان در حکایت‌های مثنوی معنوی تاثیر مثبتی در روان انسان‌ها می‌گذارد و مسیر تغییر رفتاری و شناختی انسان را هموارتر می‌کند. در نتیجه در این دوره به این موارد می‌پردازیم.

گفتنی‌ست اولین جلسه این دوره امروز ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ در لایو حساب اینستاگرام این روان شناس و مثنوی پژوه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روانشناسی بیمار مثنوی برگزار می شود مثنوی معنوی روان شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۵۰ نفر از خبرنگاران شهرستان‌های صومعه‌سرا، بندرانزلی، فومن و شفت در دوره‌ای یک روزه در صومعه سرا، آموزش‌های لازم در خصوص خبرنویسی و سواد رسانه را فراگرفتند.

قاسم مصفا با بیان اینکه این دوره با هدف ارتقای سطح دانش فنی و معلومات خبرنگاران و آشناسی آن‌ها با نحوه صحیح خبرنویسی برگزار شد، افزود: در پایان دوره به خبرنگاران گواهینامه آموزشی خبرنویسی اعطا می‌شود.

وی گفت: دراین دوره آموزشی ، خبرنگاران، ساختار خبری ، خبرنویسی ، تنظیم خبر ، سوژه یابی خبر ، اهمیت وقایع خبری و اطلاع رسانی به موقع خبر را از کارشناسان خبری امر فرا گرفتند.

دیگر خبرها

  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم