Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@15:03:55 GMT

عاملان قتل در "گالیکش" و تیراندازی در "قرق" دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۴۴۶

عاملان قتل در 'گالیکش' و تیراندازی در 'قرق' دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرزاد تاجره با اشاره به دستگیری عامل قتل در گالیکش اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌ها پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد در ارتفاعات گالیکش، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با حضور پلیس و در بررسی‌های تخصصی کارشناسان مشخص شد جسد متعلق به مردی حدود ۴۰ ساله است که با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: اقدامات میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و سرانجام با تلاش بی‌وقفه و اشراف اطلاعاتی ماموران، متهم شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

تاجره تصریح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی پلیس به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل گالیکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیس در شهرستان‌های خاتم و مهریز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت "مزدا" حامل مواد مخدر در محور هرات - مروست مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده، 202 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد "پایتخت" بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

کشف 25 کیلو تریاک در شهید مدنی

وی همچنین با بیان اینکه ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هم کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند اظهار داشت: در این بازرسی‌ها یک دستگاه سمند توسط ماموران ایستگاه متوقف و در بازرسی انجام شده 25 کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس