Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:10:46 GMT

گیتی‌پسند خانه من است / آرام نخواهیم گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۷۹۰

گیتی‌پسند خانه من است / آرام نخواهیم گرفت

ایسنا/اصفهان لژیونر تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: عهد بستیم که بازی به بازی بهتر شویم و تا زمانی که به صدر جدول نرسیم، آرام نخواهیم گرفت. 

 سعید احمدعباسی پس از پیروزی ۶ بر ۳ امشب گیتی‌پسند برابر حریف کرمانی‌اش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مهم نیست چه کسی گل می‌زند و تنها پیروزی اهمیت دارد. از ابتدا باهم عهد بسته بودیم که بازی به بازی قوی‌تر شویم و خدا را شکر که تا اینجا این قول‌مان محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پایان همکاری‌اش با گیتی‌پسند و تجلیل از او، توضیح داد: از باشگاه تشکر می‌کنم، اکنون پس از ۶ سال حضور در این تیم و با خاطرات تلخ و شیرین و با انگیزه زیادی به لیگ اسپانیا خواهم رفت. 

به گزارش ایسنا، این بازیکن لژیونر تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به حضور تماشاچیان اصفهانی در این بازی، خاطرنشان کرد: در این دو سال از نبود تماشاچیان اذیت شدیم و امسال امیدوارم در حضور تماشاگران به قهرمانی برسیم.

احمدعباسی تاکید کرد: تیم باتجربه‌ای هستیم و نباید با اختلاف گلی که ایجاد کردیم، بازی را رها کنیم. البته هفته‌های اول لیگ هستیم و از هفته‌های ششم و هفتم جدول شکل اصلی خود را خواهد گرفت. تیم ما نیز تا زمانی که به صدر جدول نرسد، آرام نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: هنوز تمام روند انتقالم به لیگ اسپانیا انجام نشده و قطعا اگر بروم، تلاش می‌کنم نماینده خوبی برای ایران باشم.

احمدعباسی با اشاره به انتقالش به لیگ اسپانیا، خاطرنشان کرد: گیتی‌پسند خانه من است و اگر دوباره به لیگ ایران برگردم، قطعا در این تیم بازی می‌کنم. امیدوارم تیم گیتی‌پسند به جایگاه اصلی خود که قهرمانی آسیا است، برسد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری شباب الاهلی در خانه العین

تیم فوتبال شباب الاهلی دبی با حضور سعید عزت‌اللهی در خانه العین پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات شنبه شب تیم شباب الاهلی با در اختیار داشتن سعید عزت‌اللهی پیروزی 2 بر یک را در خانه العین به ثبت رساند.

برای شباب الاهلی لوکا میلیوویچ (19 - پنالتی) و ایگور ژسوس (61) گل زدند. تنها گل العین میزبان را نیز محمد البلوشی در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد.

سعید عزت‌اللهی در دقیقه 82 از ترکیب شباب الاهلی خارج شد.

تساوی الوحده در حضور نوراللهی

تیم شباب الاهلی با 43 امتیاز پس از الوصل 52 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات دوم است.

 

دیگر خبرها

  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم