Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مذاکره کننده کشورمان دقایقی پیش با مسئول هماهنگ کننده برجام دیدار کرد.                                   Playback Rates   0.5x1x1.25x1.5x2x             Rewind 10 Seconds Next Up           Live 00:00 00:00 00:19   Chromecast Closed Captions Settings Fullscreen  

 

به گزارش روز جمعه خبرنگار سیاست خارجی ایران اکونومیست، علی باقری عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان به همراه تیم ایرانی با انریکه مورا مسئول هماهنگ کننده برجام دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انریکه مورا ساعتی پیش در جمع خبرنگاران با رد ادعای ضرب الاجل منتشر شده در بلومبرگ، خوش بینی خود را از ادامه مذاکرات ابراز کرد.  

هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه به ریاست علی باقری جهت ادامه مذاکرات رفع تحریم وارد وین پایتخت اتریش شده است.

یک دیپلمات ایرانی در این مورد به خبرنگار ایران اکونومیست در وین، گفت: پایداری توافق در توازن آن است؛ اطمینان در مقابل اطمینان. مسائل ادعایی پادمانی با فشار سیاسی ایجاد شدند و با فشار سیاسی ادامه پیدا کرده‌اند و ماهیت سیاسی دارند و نباید دستاویزی برای سواستفاده علیه ایران در آینده باشند.

وی در خصوص فضای گفتگوها در وین گفت: اکنون ساعات در وین تعیین کننده است و هرچه زودتر باید اطمینان طرف ایرانی باید جلب شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: برجام ، وین ، اتریش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: برجام وین اتریش مذاکره کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم کودکش    به جنایات خود ادامه  می دهد و کودکان و زنان بی گناه را قتل عام میکند.

حجت الاسلام طباطبایی  در ادامه عملیات وعده صادق را از موفق ترین عملیات های سپاه عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمنان ایستاده است .

او اضافه کرد:  جمهوری اسلامی بدنبال جنگ نیست و اگر دشمنان بخواهند منافع مردم ایران  را مورد حمله قرار دهند بدانند پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان