Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، وب‌سایت صهیونیستی «ریشت کان» اعلام کرد، مقاومت فلسطین از دیروز (جمعه) تا به امروز ۱۲۰ راکت و موشک به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده است. همچنین رسانه‌ها صبح امروز (شنبه) از به صدا درآمدن دوباره آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه خبر داد. بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی صبح امروز «النقب» و شهرک‌های مجاور غزه را راکت‌باران کرد و آژیرهای هشدار در شهرک‌های «کوسوفیم»، «سدیروت»، «مردخای»، «کارمیا»، «نیرعام» و «افیم» و نیز گذرگاه «کرم ابوسالم» به صدا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر شبکه «المیادین» از پرواز گسترده جنگنده‌های هجومی و شناسایی رژیم صهیونیستی بر فراز نوار غزه خبر داد. حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر دیروز (جمعه / ۱۴ مرداد) تحت عنوان «صبح صادق» آغاز شد و تا کنون ۱۰ فلسطینی از جمله «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جهاد اسلامی در این حمله به شهادت رسیده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، از زمان آغاز حمله ۳۰ حمله به ۴۰ هدف جهاد اسلامی در نوار غزه داشته است و برای یک حمله یک هفته‌ای و شاید طولانی‌تر آماده می‌شود. دور تنش کنونی از بازداشت «بسام السعدی» از سران ارشد جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری در هفته گذشته آغاز شد و میانجی‌گری مصر برای پایان دادن به این تنش‌ها به جایی نرسید. انتهای پیام منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان