Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال هوادار تهران معتقد است برخی رفتارهای سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال شاید برخورد جدی داوران را به دنبال داشته باشد. - اخبار ورزشی -

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال هوادار تهران مقابل استقلال در دیداری تدارکاتی، اظهار داشت: هر دو تیم از بدنسازی آمده بودند و بازی سنگینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از عملکرد بازیکنان‌مان راضی بودیم. استقلال روز قبل بازی تدارکاتی انجام داده، اما از برخی نفرات اصلی‌اش استفاده نکرده بود. بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و فشار آوردند. ما یک ضربه پنالتی از دست دادیم و یک توپ هم در موقعیت تک به تک به تیر دروازه زدیم. استقلال را هم در مجموع تیم خوبی دیدم و فقط نیاز دارند که بیشتر هماهنگ شوند. استقلال به دلیل حفظ نفرات اصلی، فرق آنچنانی با سال گذشته ندارد.

وی با اشاره به حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال تصریح کرد: سبک ساپینتو پرس از جلوست، در صورتی که استقلالِ فرهاد مجیدی اجازه می‌داد حریف جلو بیاید. ساپینتو مربی بدی نیست، اما او خیلی در بازی داد و بیداد می‌کرد و با این شرایط خدا به خیر کند! اگر او بخواهد در ایران اینجوری باشد خیلی زود از داوران کارت می‌گیرد. ساپینتو برخلاف قبل از بازی که خندان بود در جریان بازی جدی بود و داد و بیداد می‌کرد.

مربی تیم فوتبال هوادار در مورد تقدیر بیژن طاهری و ساپینتو از او به دلیل تولدش گفت: سالروز تولدم شانزدهم مرداد است اما به دلیل فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، روز بازی با استقلال از من تقدیر کردند که باید از بیژن طاهری تشکر کنم. ساکت الهامی نیز تابلوی فرش ابریشم به ساپینتو داد که کار قشنگی بود.

بیانی در واکنش به انتقادها نسبت به رفتارهای الهامی و درگیری اخیرش با حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران در اردوی ترکیه گفت: الهامی می‌گوید راه هم می‌روم، حرف در می‌آورند و حاشیه می‌سازند. در اردوی ترکیه بودیم که گفتند زد و خورد شده است و همدیگر را کشته‌اند، در صورتی که اصلاً این اتفاقات نبود. موضوع، پزشک تیم ما بود که ظاهراً از طرف مطهری و برخی افراد در نساجی از او خواسته بودند به این تیم برگردد. هر چه بود، تمام شد.

وی در پایان در مورد بیانیه دوباره بازیکنان تیم ملی فوتبال راجع به برخی اتفاقات فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر انتخابات فدراسیون برگزار شود و جلوی کارها را بگیرند. بازیکن ملی‌پوش باید به فکر تیم ملی باشد نه بیانیه دادن. زشت است بازیکن ملی‌پوش بیانیه بدهد. وظیفه بازیکن ملی‌پوش این است که برای پرچم کشورش بازی کند و برای او نباید مهم باشد که چه کسی باشد و چه کسی نباشد.

اعلام شماره پیراهن‌های استقلالی‌ها برای لیگ بیست‌ودومتساوی استقلال و هوادار در دیداری تدارکاتی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ریکاردو ساپینتو تیم فوتبال هوادار استقلال ریکاردو ساپینتو تیم فوتبال هوادار استقلال تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس

با توجه به نتایج رقم خورده تا امروز در ادواری که تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر حضور داشته این باشگاه هنوز نتوانسته در هیچ یک از رقابت‌های لیگ برتری در تقابل با تیم پرسپولیس برنده زمین مسابقه را ترک کند.

نگاهی به بازی‌های اخیر این دو تیم در لیگ برتر مشخص می‌کند نساجی فقط در ۵ بازی آخرش مقابل استقلال ۱۵ بار دروازه خود را باز شده دیده است. علاوه بر آن، این تیم شمالی پیروزی هنوز نتوانسته طعم شیرین برد مقابل پرسپولیس در لیگ برتر را بچشد.

اما از سوی دیگر ساکت الهامی سرمربی استقلالی تیم نساجی مازندران نیز در تقابل با پرسپولیس یک بار موفق شده در دوران هدایت مس رفسنجان مقابل سرخ های تهرانی این تیم پرطرفدار لیگ برتری را متوقف کند. از این رو شاید بتوان گفت علاوه بر انگیزه‌های زیاد بازیکنان تیم نساجی مازندران برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس ساکت الهامی نیز شخصاً انگیزه‌های زیادی برای کسب موفقیت مقابل شاگردان اوسمار ویرا دارد تا با شکستن طلسم نباختن پرسپولیس مقابل نساجی مازندران خودش را بیش از پیش نزد هواداران نساجی مازندران و البته استقلالی‌ها محبوب کند.

بدون شک آنچه بیش از هر چیز در چنین شرایطی برای تیم استقلال مهم به نظر می‌رسد این است که تیم پرسپولیس در ۵ هفته باقی مانده تا پایان لیگ برتر امتیاز از دست بدهد تا بخت آبی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر شود.

از یاد نبریم که ساکت الهامی در ابتدای فصل جاری لیگ برتر نیز یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم استقلال همراه با محمد ربیعی بود که در نهایت جواد نکونام هدایت تیم استقلال را در دست گرفت.

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!