Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@17:20:04 GMT

پشت پرده حملات شب گذشته رژیم صهیوسنیتی به غزه

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۲۹۰۹

پشت پرده حملات شب گذشته رژیم صهیوسنیتی به غزه

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه غزه و ترور یکی از شخصیت‌های برجسته جهاد اسلامی جنایت کارانه بود.

مصیب نعیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار کرد: اقدام شب گذشته رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و ترور یکی از شخصیت‌های برجسته جهاد اسلامی و یک کودک و تعدادی مرد میانسال، کاملاً جنایت کارانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از وساطت مصر این حملات را آغاز کرد که با واکنش جهاد اسلامی و موشک باران مناطق اطراف غزه و مناطق اشغالی همراه بود.

این کارشناس مسائل خاورمیانه تصریح کرد: معمولاً زمانی که رژیم صهیونیستی در تنگنا قرار می‌گیرد بدون هیچ تعللی حمله و کشتار را علیه مردم مظلوم غزه آغاز می‌کند. از طرفی هم برای رژیم صهیونیستی جلوگیری از واکنش نیروهای مقاومت دست به دامن واسطه‌ها می‌زند که متاسفانه در این زمینه مصر نتوانسته نقش مهمی ایفا کند.

نعیمی خاطر نشان کرد: اسرائیل تشکیلاتی نیست که بخواهد به توافق، تعهد و یا وساطت پایبند باشد همچنین با چراغ سبز آمریکایی‌ها هر زمان و به هر شکل نقض عهد کرده و هر جنایتی را مرتکب شده است.

وی گفت: از شب گذشته تا صبح امروز برای ایجاد فشار بارها مناطق مسکونی غزه تحت بمباران شدید قرار گرفته است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه یادآور شد: در حال حاضر محاصره و فشار علیه غزه پابرجا است و اسرائیل اعلام کرده است به زودی برق این منطقه را قطع می‌کند و نیز فشار اقتصادی را بر غزه مضاعف خواهد کرد، همچنین بنظر می‌رسد بمباران و نا امنی در این منطقه که حدود ۲.۵ میلیون جمعیت دارد، ادامه داشت باشد، از این رو وساطت‌های غربی‌ها و به ویژه کشور مصر جز بازی و فریب افکار عمومی نتیجه دیگری ندارد.

وی با بیان اینکه مسئول تشدید پیامدهای تنش در غزه اسرائیل است زیرا بدون اطلاع حملات را آغاز کرده است، گفت: چون تصور می‌کردند این حملات بازدارنده است و اگر این اقدام را انجام ندهد در آینده حملات توسط غزه آغاز خواهد شد ازاین رو پیش دستی کرده و منازل را تخریب و تعدادی را قربانی کرده و حدود ۷۰۰ نفر را زخمی کرده است.

نعیمی افزود: توجیهاتی که مقامات رژیم اسرائیل برای انجام این حملات مطرح می‌کنند به هیچ وجه قابل پذیرش افکار عمومی نیست.

کد خبر 594206

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی نوار غزه غزه حمله موشکی حمله نظامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رژیم صهیونیستی شب گذشته رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شدید و آخرالزمانی رفح؛ آتش و دود و انفجار+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی به حملات علیه غزه ادامه می‌دهد.

ارتش اشغالگر در حال بمباران شدید رفح و نسل کشی است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که ارتش اشغالگر گذرگاه رفح را به منطقه نظامی بسته تبدیل کرده و به شدت در حال بمباران اطراف آن است.

منابع خبری از آتش سوزی گسترده در نتیجه بمباران منطقه الجوازات در شرق شهر رفح در جنوب غزه نیز خبر دادند.

این منابع از شهادت ۱۰ فلسطینی دیگر بر اثر حملات رژیم صهونیستیبه تل السلطان در غرب رفح خبر دادند.

بالگردهای رژیم صهیونیستی در حال حمله شدید به شرق رفح در جنوب غزه هستند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شمال شرکت برق، منطقه الزهراء و المغراقه در مرکز غزه گلوله باران کرد.

کد خبر 6099454

دیگر خبرها

  • حریق گسترده در رفح در پی حملات اسرائیل
  • جدیدترین واکنش اردن درباره حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • بمباران شدید و آخرالزمانی رفح؛ آتش و دود و انفجار+فیلم
  • آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • بمباران شدید رفح+فیلم
  • فیلم| حملات وحشیانه اسرائیل به رفح آغاز شد
  • حمله رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح ۵ شهید برجای گذاشت
  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری