Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد گفت: از عزاداران حسینی اسدآباد درخواست داریم به منظور جلوگیری از بیماری‌های احتمالی مشترک بین انسان و دام، دام‌های قربانی خود را در سطح معابر و مسیر عبور هیات‌های عزاداری ذبح نکنند.

حسین وثوقی کیا در گفت‌و گو با ایسنا از آمادگی ۴ اکیپ ثابت و سیار نظارت و بازرسی بهداشتی و شرعی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی توسط اداره دامپزشکی  این شهرستان خبر داد و افزود:اداره دامپزشکی اسدآباد مطابق سال های گذشته با استفاده از ۱ اکیپ ثابت و ۳ اکیپ سیار متشکل از ۳ نفر دکتر دامپزشک،ناظر ذبح شرعی و ۸ نفر بازرس بهداشت گوشت نظارت و بازرسی بهداشتی و شرعی خود را بصورت رایگان در سطح شهر اسدآباد،آجین و پالیز بر دامهای قربانی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی  انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن درخواست همکاری و تعامل ادارات بین بخشی و شهروندان در اجرای این طرح تصریح کرد: مردم در صورت نیاز و برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم برای ذبح می توانند با شماره تماس‌های اداره دامپزشکی اسدآباد شامل ۳۳۱۴۸۰۲۰ و ۳۳۱۴۸۰۳۶ تماس بگیرند.

وثوقی کیا یاد آورشد: تمامی همکاران متشکل اکیپ دارای کارت شناسایی، برگه مأموریت و لباس‌های ممهور به آرم دامپزشکی هستند تا همشهریان برای شناسایی آنها مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها تاسوعا و عاشورای حسینی ذبح دام دامپزشكي اداره دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این اردو ۵۰ بسکتبالیست منتخب از استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان حضور دارند.

این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است