Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان جزییات بیشتری از گروگانگیری پسربچه ۵ ساله جیرفتی که به انگیزه دریافت ۱۷ میلیارد ریال وجه نقد از خانواده اش به گرو گرفته شده بود را تشریح کرد.

سردار عبدالرضا ناظری امروز ۱۵ مردادماه در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این گروگانگیری اظهار کرد: دوم مرداد ماه سال جاری ربایش یک پسربچه ۵ ساله در یکی از روستاهای شهرستان جیرفت به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام و با حضور ضربتی ماموران پلیس آگاهی در محل مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، این کودک را هنگامی که در کوچه مشغول بازی بوده، ربوده اند که بلافاصله پی جویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آدم ربایان پس از گذشت ۴ روز، واریز مبلغ ۱۷ میلیارد ریال را از خانواده این کودک درخواست کرده بودند، افزود: در ادامه ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پی جویی های تخصصی در ابتدا ۲ متهم دخیل در آدم ربایی را شناسایی و آنان را در یکی از شهرک های شهر جیرفت دستگیر کردند که در ادامه با تخلیه اطلاعاتی این افراد و همچنین بر اساس اقدامات تخصصی ماموران پلیس آگاهی استان ۳ متهم دیگر در ۲ منطقه روستایی شهرستان عنبرآباد شناسایی و دستگیر شدند.

ناظری تصریح کرد: در نتیجه این دستگیری ها هویت و محل سکونت عامل اصلی این آدم ربایی در شهر کرمان شناسایی و در پی دستگیری این فرد، محل نگهداری گرو در یکی از روستاهای شهرستان کهنوج مشخص شد و بلافاصله یک تیم از ماموران پلیس آگاهی استان به همراه مامورانی از پلیس جیرفت، کهنوج و نیروهای یگان ویژه عصر جمعه به این روستا اعزام و موفق شدند این پسر بچه را از دست گروگان گیران نجات دهند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به همزمانی عملیات رهاسازی این کودک با سالروز گرامیداشت شهادت حضرت علی اصغر(ع) گفت: علت گروگان گیری باج خواهی از این خانواده عنوان شده که تحقیقات پلیس در این رابطه با انجام بازجویی از متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گروگان گيري اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی نیروی انتظامی سردار عبدالرضا ناظری ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه