Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری صبح شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان را مهمترین مأموریت این نهاد عنوان و اظهار کرد: در سال گذشته ۳۰۴ هزار اشتغال برای جامعه هدف ایجاد شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هدف گذاری امسال کمیته امداد را ایجاد ۵۰۰ هزار شغل بیان کرد و افزود: نیمی از این تعداد برای اقشار نیازمند غیر مددجوی این نهاد یعنی دهک‌های اول تا پنجم در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال تصریح کرد: برای دریافت تسهیلات اشتغال، گذراندن دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای نیاز است که در همین راستا زمینه بهره‌مندی ۱۵۰ هزار نفر از دوره‌های مهارت آموزی برنامه‌ریزی شده است.

بختیاری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در بودجه امسال کل کشور توجه خاصی به ایجاد اشتغال داشته است، گفت: امسال ۲۵۰ هزار ریال برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی مددجویان این نهاد در نظر گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه ۵۰ درصد از شاغلان مددجوی این نهاد را زنان سرپرست خانوار دارای فرزند یتیم تشکیل می‌دهند، گفت: توجه به ایجاد مشاغل خانگی برای این قشر از اهمیت زیادی برخوردار است تا وظیفه مادری این افراد تحت الشعاع قرار نگیرد.

وی با تاکید بر اهمیت همراهی و هماهنگی بیشتر بانک‌های عامل در پرداخت به موقع تسهیلات به متقاضیان، از بانک‌های عامل خواست تا اعطای تسهیلات اشتغالزایی را بعد از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در اولویت دوم پرداخت تسهیلات خود قرار دهند.

بختیاری از شهرستان گناباد به عنوان یکی از شهرستانهای شاخص در اجرای طرح‌ها و مأموریت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و گفت: با همراهی مسئولان این شهرستان گام‌های خوبی در بخش اشتغال و کارآفرینی برای مددجویان تحت پوشش برداشته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در شهرستان گناباد سرانه واریزی برای ایتام به یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان افزایش یافته که نشان دهنده حمایت مسئولان محلی و همراهی و اعتماد مردم است.

گفتنی است بازدید از طرح‌های اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سخنرانی در همایش رهپویان عاشورایی شهرستان گناباد از دیگر برنامه‌های بختیاری در سفر به این شهرستان بود.

کد خبر 5557308

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی گناباد کمیته امداد امام خمینی سید مرتضی بختیاری مجلس شورای اسلامی کمیته امداد امام خمینی ره محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا مراسم عزاداری سیلاب همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه حسینیه مهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل گرگان کمیته امداد امام خمینی پرداخت تسهیلات تسهیلات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی