Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@21:06:02 GMT

دستگیری سارق بالاسر رو توسط پلیس پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۵۸۵۱

دستگیری سارق بالاسر رو توسط پلیس پایتخت

سرهنگ سید قاسم موسوی فر گفت: سی و یکم تیر پرونده‌ای با موضوع سرقت اموال به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال از منزلی در کلانتری کیانشهر تشکیل شد که به دستور مقام قضائی پرونده برای کشف و پی جویی در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

او عنوان کرد: اظهارات شاکی حاکی از آن بود که زمانی که در منزل خواب بوده سارقان از طریق پنجره مشرف به خیابان وارد منزل وی شده و اموال با ارزش را سرقت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوه سارقان که به اصطلاح پلیسی سارقان بالا سر رو شناخته می‌شوند تحقیقات تخصصی کارآگاهان شروع شد و با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم سرنخ و ردپای سارق کشف شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: با جمع بندی ادله و سرنخ‌های موجود هویت متهم به اسم کیومرث بدست آمده که با انعکاس یافته‌های پلیسی به دادسرا دستور دستگیری متهم صادر شد و طی یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گفته او  پس از انتقال متهم به پایگاه ضمن بازجویی به بزه انتسابی معترف و با استرداد اموال مسروقه رضایت شاکی را جلب کرد که نتیجه تحقیقات به دادسرا ارسال و طبق دستور بازپرس پرونده متهم به لحاظ تحمل کیفر پیرامون جنبه عمومی جرم روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن