Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فرمانده لشکر 19 فجر در دوران دفاع مقدس در مراسم وداع کارکنان بنیاد با پیکر مطهر سردار شهید «حاج عبدالله اسکندری» مدیرکل اسبق بنیاد استان فارس گفت: این شهید بزرگوار تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و در تمام عرصه‌های زندگی تابع امامین انقلاب بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی در مراسمی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و مناطق یک و دو بنیاد شیراز با حضور در معراج الشهدای فارس در دوان دفاع مقدس با پیکر مطهر سردار شهید «حاج عبدالله اسکندری» مدیرکل اسبق بنیاد استان وداع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده لشکر 19 فجر در دوران دفاع مقدس در این مراسم اظهار کرد: سردار شهید حاج عبدالله اسکندری تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و در تمام عرصه‌های زندگی تابع امامین انقلاب بود.
سردار نبی رودکی بیان کرد: سردار بی سر، شهید حاج عبدالله اسکندری از مکتب عاشورای حسینی الهام گرفته بود و عمر خود را در راه جهاد فی سبیل الله گذراند.
وی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مکتب حسینی و‌ واقعه عاشورا گفت: فداکاری برای حفظ دین و قرآن مهمترین درسی است که از این مکتب می‌توان گرفت.
فرمانده اسبق لشکر 19 فجر بیان کرد: در دوران دفاع مقدس آسیب‌پذیری دشمن با تمام توانایی‌ها و قدرت شیطانی که داشت ملموس بود.
سردار رودکی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از دانش و بصیرت در دفاع از دین اسلام یکی دیگر از درس‌های مکتب عاشوراست که سردار اسکندری این درس‌ها را به خوبی یاد گرفته بود و توانست در زندگی خود پیاده کند.
وی به تشریح درس‌های مکتب عاشورا اشاره کرد و گفت: عبرتی که  مکتب عاشورا برای ما داشت و سردار اسکندری هم این موضوع را به خوبی سرلوحه زندگی خود قرار داده بود، اطاعت از امام زمان(عج) بود.
این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه با اشاره به فلسفه‌ تشکیل داعش، بیان کرد: آمریکای جنایتکار داعش را آماده کرده و پرورش داد تا ملت ایران و شیعه و اسلام ناب محمدی (ص) را از بین ببرد.
فرمانده اسبق لشکر 19 فجر افزود: هدف داعش در اختیار قراردادن انقلاب اسلامی به آمریکا بود اما هوشیاری و بیداری رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) باعث شد جلو‌ی پیشروی‌های داعش گرفته شود و با ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و جوانان و نوجوانان غیور ایران اسلامی، داعش شکست بخورد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسکندری حاج عبدالله اسکندری دوران دفاع مقدس لشکر 19 فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است