Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ورزش و جوانان استان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است گفت: در سال های اخیر افرادی زیادی در اداره کل بازنشسته شده و افرادی زیادی نیز به دلیل مشکلات معیشتی به ادارات دیگر منتقل شده اند و در حال حاضر ورزش و جوانان استان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی حقیقی در دیدار با نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور دکتر حاجی بابایی در اداره کل ورزش و جوانان گفت: دکتر حاجی بابایی همواره پیگیر مشکلات ورزش استان بوده اند و حضور ایشان در فضای اداره کل ورزش و جوانان و در جریان قرار گرفتن مشکلات بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه جامعه ورزش و جوانان و انتظارت آنان بسیار گسترده است، خاطرنشان کرد: بودجه ورزش استان بسیار اندک است و کفاف حمایت از هیات های ورزشی و قهرمانان را نمی دهد و در این زمینه به شدت نیازمند حمایت مسئولان استانی و کشوری هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ورزش و جوانان استان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است، گفت: در سال های اخیر افرادی زیادی در اداره کل بازنشسته شده و افرادی زیادی نیز به دلیل مشکلات معیشتی به ادارات دیگر منتقل شده اند و در حال حاضر ورزش و جوانان استان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است.

وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق نیروهای شرکتی این اداره، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات در گذشته همواره برای پرداخت حقوق نیروهای شرکتی با مشکلات عدیده ای مواجه بوده و هستیم و امیدوارم با حمایت نمایندگان و استاندار محترم استان این موضوع به زودی مرتفع گردد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه نیمه تمام عمرانی ورزشی افزود: طرح های نیمه تمام عمرانی ورزش استان دغدغه و مشکل دیگر این اداره کل است و کار احداث چندین پروژه عمرانی ورزشی همچون سه سالن تخصصی همدان بسیار طولانی شده است و برای اتمام این پروژه ها نیازمند اعتبار ویژه ای هستیم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان علی حقیقی ورزش و جوانان استان همدان کل ورزش و جوانان افرادی زیادی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی

آغاز زندگی مشترک برای زوجین جوان هزینه‌هایی را به دنبال دارد که گاهی با مشکلات مواجه می‌شوند. دولت به منظور کمک به جوانان تسهیلات ازدواج را برای آنها در نظر گرفت.

اما شهروند خبرنگار ما گفت در روز‌های اخیر با هر بار مراجعه به سامانه ثبت نام وام ازدواج با پیام عدم اعتبار بانک‌های استان تهران مواجه می‌شود و همین موضوع موجب شده تا موفق به ثبت نام و درخواست نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و وقت بخیر، از ابتدای امسال هربار به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (وام ازدواج) رفتیم برای استان تهران اعلام می‌کند که هیچ بانکی در این استان دارای اعتبار نیست.  با شماره ۰۲۱۲۷۰۶ هم که تماس گرفتیم گفتند سایت مشکلی ندارد.  اگرچه که همان زمان سامانه جلوی بنده بود و دقیقا همین مشکل را داشت.  ما به این وام نیاز فوری داریم، اما کاری از دستمان برنمی آید.  لطفا شما پیگیری کنید.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی