Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانیه لرستانی گفت: اینستاگرام از رجزخوانی میثم مطیعی احساس خطر کرد و صفحه این مداح کشور را بست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هانیه لرستانی، کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: اینستاگرام از رجز خوانی میثم مطیعی احساس خطر کرد و صفحه این مداح کشور را بست.

وی ادامه داد: این رجز که با محوریت تجدید بیعت محور مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی توسط دو شاعر انقلابی محمدمهدی سیار و نور املی از لبنان سروده شده بود، اینستاگرام را عصبانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  لرستانی افزود: اینستاگرام به دنبال قطع کردن صدای حق است اما این صدا به سرعت غیر قابل وصفی در دنیا طنین انداز شده است و بیداری اسلامی در حال وقوع است.   این کارشناس تصریح کرد: همزمان با ایام محرم پیکر ۵ شهید مدافع حرم پس از سال ها به کشور بازگشت و این شور و شوق حسینی را چندین برابر کرد.   وی گفت: مخاطبان اینستاگرام در مقابل حذف صفحه این مداح اقدام عملی کردند و با هشتگ "صدای میثم مطیعی هستم" این اقدام را محکوم کردند.   این کارشناس ادامه داد: این اولین بار نیست که دشمن درصدد قطع کردن صدای حق در دنیاست، حذف عکس شهدای هسته ای، سردار دلها در فضای مجازی مهر تاییدی بر این ادعاست.   لرستانی با بیان اینکه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات یک ضرورت بی بدیل است، افزود: باید جلوی اقدامات کوفی صفتانه استکبار در فضای مجازی گرفته شود.   وی با اشاره به اینکه باید در فضای مجازی مانند فضای حقیقی به استقلال برسیم، تصریح کرد: اقداماتی برای استقلال فضای آنلاین توسط دولت سیزدهم صورت گرفته اما برای عملی شدن آن نیازمند عزم جدی تمامی مسئولین است.   این کارشناس گفت: مادران باید مجهز به سواد رسانه باشند تا بتوانند متوجه حربه های رسانه ای دشمن باشند و این دانش را به فرزندان خود منتقل کنند.   لرستانی ادامه داد: اینستاگرام به شدت درصدد تضعیف ایمان بین نسل جوان و مادران است و  باید با سلاح سواد رسانه مادران و فرزندان را در مقابل هجمه های رسانه ای دشمن واکسینه کنیم.   این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی در کل دنیا در حال وقوع است و اقدامات کوفی صفتانه استکبار در نطفه خنثی می شود زیرا حق همیشه پیروز است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میثم مطیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است

شهردار خوی گفت: تمامی افتخارات شهرداری خوی درسطح استانی و کشوری مرهون تلاش‌های تک تک اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر خوی با بیان اینکه تجلی اراده مردم در مدیریت شهری در شوراهای شهر تبلور می‌یابد، اظهار کرد: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که در بیشتر حوزه‌های شهری گام‌های خوب و موثری جهت رفاه حال مردم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به مسیر گشایی‌ها، نهضت آسفالت معابر و نیز کمربندی شهید سلیمانی افزود: در طول تاریخ شهرداری این حجم از مسیرگشایی‌ها بی‌بدیل بوده و مسیرگشایی خیابان شیخ نوایی تا جاده قطور نمود اقدامات زیرساختی شهرداری است.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به معدود سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای در مورد عملکرد شورا و شهرداری گفت: امروزه شهرداری در جایگاهی قرار دارد که مدیران شهری و شوراهای شهر با فراغ بال پاسخگوی مطالبات مردمی هستند و در میز خدمت اخیر مدیریت شهری این امر بر همگان ثابت شد و تمامی اقدامات مجموعه شهرداری با اراده و حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر محقق شده است و نمود ادعای ما کسب عناوین مختلف استانی و ملی برای شهر ما خوی است.

نصرالله‌پور در خاتمه با مخاطب قرار دادن اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه شورا تصریح کرد: عملکرد شهرداری خوی در اکثر حوزه‌ها و به خصوص عمرانی و فرهنگی با کلانشهرهایی نظیر تبریز، اصفهان و ارومیه قابل مقایسه است، چرا که معتقدم همکارانم در شهرداری و شورای شهر با تمام توان در مسیر موفقیت و سربلندی شهر خوی قدم برمی‌دارند.

کد خبر 749189

دیگر خبرها

  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • رجزخوانی به زبان بوشهری
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان