Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنالین،گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد یکشنبه خبر شهادت یکی از فرماندهان خود در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه را تائید کرد.

به نقل از المیادین، گردان القدس اعلام کرد، «خالد منصور» عضو شورای نظامی و فرمانده تیپ منطقه جنوب گردان‌های القدس در بمباران اسرائیل به رفح شهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز گردان‌های القدس اعلام کرده بود که «زیاد المدلل» فرزند «احمد المدلل» از رهبران این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب غزه شهید شده است.

پیشتر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده بود که تنها در ساعات اخیر در حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا در شمال غزه و شهر رفح در جنوب غزه ۹ نفر از جمله سه کودک شهید شدند.

مناطق مختلف نوار غزه از عصر جمعه شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است.

در پی این جنایت آفرینی صهیونیست‌ها، گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از جمعه شب تا روز شنبه مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت‌ها و خمپاره‌های خود قرار داده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جهاد اسلامی فلسطین تاکنون بیش از ۲۰۰ موشک و راکت را به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر شنبه اعلام کردند که مقاومت فلسطین از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از ۲۰۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.

شیخ عکرمه صبری خطیب جمعه مسجدالاقصی گفت که آنچه در غزه روی داده جنایت بزرگ است.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های عبری زبان از وقوع حادثه امنیتی برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور نتساریم بین شمال و جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گفته این منابع، چند فروند بالگرد برای جابجایی مجروحان در این منطقه به زمین نشسته است.

بخش سانسور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی فعلا اجازه انتشار جزئیات این حادثه را نداده است.

قبل از این گردان‌های قسام اعلام کرده بود مقر فرماندهی اشغالگران اسرائیلی را در محور نتساریم هدف حمله سنگین خمپاره‌ای قرار داده است.

کد خبر 847907 منبع: تسنیم برچسب‌ها رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل