Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@23:29:56 GMT

قطعه «حضرت اباالفضل(ع)» پیش روی مخاطبان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۰۱۹۰

قطعه «حضرت اباالفضل(ع)» پیش روی مخاطبان قرار گرفت

‍‍‍‍‍‍

دریافت 15 MB دریافت 9 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت اباالفضل (ع)، نهمین قطعه از قطعات دهگانه آلبوم «نواحی اشک ۲» به صورت صوتی و نماهنگ منتشر شد.

این قطعه در آواز افشاری با خوانندگی متین رضوانی پور و تنظیم آرمان مهربان به ثمر رسیده است. طراحی گرافیک این اثر را انوشیروان مانی به عهده داشته است.

هدف از تولید این آلبوم باز سازی نواهای مذهبی - آئینی مرتبط با واقعه عاشورا و ارج گذاری به هنر اصیل آواز خوانی مبتنی بر ردیف آوازی موسیقی دستگاهی ایران می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا آلبوم نواحی اشک (۱) درماه محرم سال گذشته تولید شد و آلبوم «نواحی اشک (۲)» به مناسبت ماه محرم امسال در دست تولید است.

این آلبوم شامل ۱۰ قطعه با نام‌های اشک عزا، این دل تنگم عقده‌ها دارد، ای سپرده در خرابه جان، ساقی لب تشنگان، طفلان مسلم، حضرت قاسم (ع)، حضرت علی اصغر (ع)، شه زاده اکبر (ع)، حضرت ابالفضل (ع) و عزیمت به شام است.

آلبوم «نواحی اشک (۲)» به صورت صوتی و کلیپ در روزهای اول تا دهم محرم به صورت مجازی و عمومی انتشار خواهد یافت و پس از دهه اول محرم به صورت آلبوم در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5557799 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم نواحی اشک موسیقی آئینی حسینیه مهر روایت محرم محرم 1401 سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران متین رضوانی پور محرم 1401 روایت محرم تئاتر ایران شبکه نسیم هنرمندان تئاتر موسیقی آئینی حسینیه مهر شبکه دو سیما آلبوم نواحی اشک عاشورا خانه هنرمندان ایران فیلم سینمایی خورشید کاروان نواحی اشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • درس اخلاق | چرا باید صابر باشیم؟
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران