Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق، تحولات سیاسی و اجتماعی و خدماتی را بررسی کرد.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر اهمیت دور نگه داشتن شهروندان و نهادهای حکومت از اختلافات نیروهای سیاسی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بر ضرورت بهره برداری از درآمدهای ناشی از افزایش قیمت نفت برای بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی و متنوع کردن منابع درآمدی کشور تأکید کرد و گفت که این افزایش درآمد حالتی مقطعی است که باید از آن برای پایان دادن به وضعیت رانتی دولت استفاده کرد.

حکیم همچنین بر ضرورت توجه به بخش برق و تلاش برای تقویت آن و جلوگیری از تکرار حالت‌های قطعی سراسری در سطح استان‌ها و شهرها تأکید کرد.

وی خواستار توجه به اصلاح نظام سیاسی و مبارزه با فساد شد و بر ضرورت تحقق این اهداف با استفاده از روش‌های قانونی و بر اساس اصل مشورت همه نیروها به منظور دستیابی به حمایت مردمی و اجتماعی همه طیف‌های کشور از اصلاحات تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق از دولت و دستگاه‌های امنیتی خواست که به عملیات نظامی و امنیتی خود علیه تروریست‌ها ادامه دهند.

حکیم همچنین تأکید کرد که روابط دوستانه عراق با کشورهای همسایه و جهان باید بر اساس اصل منافع ملی و احترام به حاکمیت ارضی ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عمار حکیم جریان حکمت ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی شهرداری ها افزود: جامعه مشکلات و معضلات اجتماعی فراوانی دارد که شهرداری باید بستر و زیرساخت های زیست مومنانه را تامین کند.

یعقوب هوشیار امروز، شنبه هشتم اردیبهشت ماه در همایش شوراها، گفت: طبق منشور نهج البلاغه که امیرالمومنین(ع) برای تمام بشریت و به ویژه شیعیان فرموده این است که ما نباید از توجه به امورات جزئی مردم غافل شویم و این امر با شوراهای کاخ‌نشین و فاصله با مردم فرودست امکان پذیر نیست.

وی به عدم تصدی گری دولت در امور شورا ها تاکید کرد ‌و گفت: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) باید سیاست بالادستی دولت که امکان مدیریت و اداره توسط شوراهای اسلامی دارند، به این ارگان تخفیف و تفویض شود و کار های اجرایی دولت نیز کاهش یابد.

هوشیار تصریح کرد: عملکرد شوراها قابل دفاع بوده و تقاضا داریم مرجعیت شوراها در امور شهری باشد که تمام دستگاه و ارگان‌های حکومتی شوراها را در راس امور شهری بدانند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است