Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار آموزشی «رزومه‌نویسی شغلی» با هدف ارتقاء سطح توانمندی مستعدان برتر در زمینه نگارش رزومة شغلی، ارائه مهارت‌ها و سوابق کاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ رزومة شغلی نوشته‌ای است که پیشینة سوابق تحصیلی، مهارت‌های شغلی، تجربیات کاری و مهارت‌های فرد جویای کار در آن درج می‌شود.

در واقع شرکت‌ها و بنگاه‌های مختلف برای استخدام افراد، نیاز به نوعی پیش‌زمینه دارند تا بتوانند از میان درخواست‌های موجود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو نیاز به داشتن رزومه مناسب برای فرد متقاضی کار بسیار ضروری است.

بنیاد نخبگان استان تهران درنظر دارد کارگاه آموزشی «رزومه‌نویسی شغلی» ویژة دانشجویان مشمول تسهیلات بنیاد ملی نخبگان را در قالب وبینار و با هدف ارتقاء سطح توانمندی مستعدین در زمینه نگارش رزومة شغلی، ارائه مهارت‌ها و سوابق کاری برگزار کند.

رزومه و جایگاه آن، انواع رزومه، اصول و نکات مهم رزومه‌نویسی، تفاوت CV و رزومه، نحوة نگارش رزومه و همچنین بررسی نمونه‌ای رزومه‌ها، از مهمترین سرفصل‌های این وبینار است.

این برنامه، سه‌شنبه؛ ۲۵ مردادماه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام به سامانه بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، این کارگاه از مجموعه برنامه‌های دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی است که در حوزه مهارت‌های شغلی برگزار می‌شود. در این راستا چهار کارگاه آموزشی دیگر نیز با عناوین «مصاحبة شغلی»، «قانون کار و قرارداد استخدامی»، «اصول نامه‌نگاری و آیین نگارش» و «مهارت پژوهش در فضای اینترنت» برای دانشجویان مستعد توسط بنیاد نخبگان استان تهران به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران اشتغال تهران شغل استخدام کارگاه آموزشی بنیاد نخبگان کاریابی رزومه وبینار رزومه نویسی ارسال رزومه رزومه نویسی مهارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است.

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth۲۰۲۴.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090208 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟