Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخلص الائمه استاندار مرکزی با اشاره به سیل اوایل مرداد ماه که در سراسر کشور از جمله استان مرکزی و به خصوص روستای آهنگران فراهان خساراتی به بار آورد مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

در سیل اخیر مردم استان مرکزی چه در جدی گرفتن هشدار‌ها و چه در زمینه امدادرسانی به آسیب دیدگان همکاری زیادی داشتند و همراهان خوبی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم برای خدمات رسانی به روستا‌های ِآسیب دیده آمده بودند که جای قدرشناسی و قدردانی دارد.

با همکاری مردم استان کمترین خسارت را در کشور داشته ایم و تلفات جانی که شاخص مهم در بحران هاست در استان مرکزی کمترین تلفات را داشت است.

۲۵ دستگاه ارگان و مجموعه در سیل اخیر حضور داشتند و امروز عملیات اجرایی خانه‌های آسیب دیده آغاز شد که اولویت با خانواده‌های آسیب دیده و محروم است.

گروه‌های جهادی و بسیجی از ابتدا در منطقه حضور داشتند که می‌توان به روستای آهنگران که کانون سیل در استان بود اشاره کرد که البته سایر شهرستان‌ها از جمله خنداب، محلات و اراک هم آسیب دیدند، اما این روستا کانون سیل بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارمرکزی سیل آهنگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل

به گفته مدیرکل راهداری جنوب استان سیستان‌وبلوچستان حجم خسارات واردشده به راه‌های اصلی و روستایی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان