Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خانچی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی رفع مشکلات فاضلاب خوزستان بیان کرد: پروژه فاضلاب شهرستان‌های اهواز و کارون از جمله پروژه‌های مهم و مصوب شده سفر ریاست جمهور به استان خوزستان بود که اهمیت زیادی در سطح ملی و استانی دارد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان تاکید کرد: با رفع مشکلات میان دستگاهی تلاش می‌شود که پروژه فاضلاب اهواز بر اساس برنامه زمانبندی شده به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای این پروژه بازدیدهای مستمر و میدانی زیادی با حضور استاندار و سایر مدیران دستگاه‌ها صورت گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده و رفع مشکلات میان دستگاهی امیدوار هستیم با رفع موانع شاهد افزایش سرعت این پروژه باشیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان یادآور شد: تمام تلاش ما این است که این پروژه که یکی از وعده‌های رئیس جمهور به مردم اهواز بود با دقت و کیفیت براساس برنامه زمانبندی شده پیشرفت و به پایان برسد.

وی با تاکید بر بسترسازی مناسب برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در پروژه‌های اجرایی استان گفت: با توجه به حجم پروژه تبیین آن برای مردم و حضور شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بالایی برخورد است و از جامع دانشگاهی و مهندسان دعوت به عمل می‌آید تا از این پروژه بازدید داشته باشند تا از نقطه نظرات آنها استفاده شود.

کد خبر 5557809

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خوزستان آب و فاضلاب شهری شرکت های دانش بنیان محرم 1401 بوشهر ماه محرم مراسم عزاداری ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها کرمانشاه همایش شیرخوارگان حسینی خطبه های نماز جمعه سیلاب اردبیل آمار کرونا تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست پروژه جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این پروژه در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بختیاری‌فر با اشاره به تخصیص ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی استان مطرح کرد: ۵۰۹ میلیارد تومان برای گام نخست این پروژه در نظر گرفته شده و پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آبرسانی استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از فصل تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین پایدار آب در استان انجام شود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی استان و تجربیاتی که از تنش آبی در سال‌های گذشته داشتیم، آب برای ما موضوع مهمی است و از تمام ظرفیت خود برای تأمین آب پایدار ساکنان روستاها و شهرهای استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که با توجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند