Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@00:08:21 GMT

حمله پلیس هند به عزاداران حسینی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۷۵۰۸

پلیس هند به عزاداران حسینی در منطقه جامووکشمیر حمله کرد. ناطقان: به نقل از ایندیپندنت؛ در روز تاسوعای حسینی، پلیس و نیروهای امنیتی هند با حمله به عزاداران در شهر سرینگر-پایتخت کشمیر- ده‌ها نفر را مجروح و چندین نفر دیگر را بازداشت کردند.

شامگاه شنبه، مقامات هندی مقررات منع آمدوشد را در برخی مناطق پایتخت اعلام کرده و برخی ورودی‌های مهم را با سیم خاردار پوشانده بودند تا از ورود دسته‌های عزداری به مرکز شهر جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلفن همراه نیز در بخش‌هایی از شهر قطع شده است.

با این حال عزاداران حسینی در اعتراض به محدودیت‌ها در خیابان‌ها شروع به عزاداری کردند که نیروهای پلیس با باتوم به آنها حمله‌ور شدند.

سه دهه است که پلیس هند اجازه عزاداری محرم را در مرکز شهر نمی‌دهد. دلیل پلیس برای چنین ممنوعیتی مسائل امنیتی است اما مسلمانان کشمیر می‌گویند چطور هندوها اجازه برگزاری مراسم خود را در مرکز شهر دارند اما این کار برای عزاداری فرزند رسول خدا(ص) ممنوع است؟


منبع: شفقنا
برچسب ها: حمله ، پلیس هند ، عزاداران حسینی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حمله پلیس هند عزاداران حسینی عزاداران حسینی پلیس هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف خودروی پژوی سواری با کامیون داخل تونل در جاده رستم به یاسوج، ماموران پلیس راه به همراه تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
عبدالهاشم دهقانی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین برخورد کرده و منجر به آتش سوزی خودروی سواری در این تونل شده  بود.
وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم جان باختند و سه ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده خودروی پژو اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • در سوگ صادق آل محمد
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • دسته‌روی عزاداران امام صادق (ع) در شهر صفی‌آباد
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در بردسکن
  • مراسم دسته روی عزاداران امام صادق(ع) در بردسکن