Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:56:23 GMT

انفجار مرموز در «پکتیکا»؛ ۴ نفر کشته شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۸۱۷۴

انفجار مرموز در «پکتیکا»؛ ۴ نفر کشته شدند

منابع محلی در «پکتیکا» اعلام کردند بر اثر انفجاری در شهرستان «برمل» چهار نفر از جمله یک فرمانده ارشد تحریک طالبان پاکستان کشته شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، منابع محلی در «پکتیکا» از وقوع انفجاری در روستای «شرکی»  شهرستان «برمل» این ولایت خبر دادند و می‌گویند در این رویداد اعضای ارشد تحریک طالبان پاکستان هدف قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز ماهیت انفجار مشخص نیست، برخی منابع آن را ناشی از حمله هوایی دانسته و برخی نیز انفجار را نتیجه برخورد خودروی حامل اعضای تحریک طالبان پاکستان با یک بمب کنار جاده‌ای می‌دانند.

نشریه پاکستانی «اکسپرس تریبون» به نقل از مقامات دولت موقت طالبان نوشت در این رویداد «عمر خالد خراسانی» از فرماندهان ارشد تحریک طالبان پاکستان کشته شده است.

به گفته این منبع ناشناس، سران تحریک طالبان پاکستان که جهت مذاکرات صلح با اسلام‌آباد در افغانستان حضور دارند، «برای مشورت» با دیگر اعضای گروه در حال سفر بودند که این رویداد رخ داد.

تا کنون مقامات دولت موقت طالبان و یا مقامات پاکستانی درباره این رویداد اظهار نظر نکرده‌اند.

تشکیل کمیته حزب مردم برای اجماع سیاسی درباره مذاکرات با تحریک طالبان پاکستان«تحریک طالبان پاکستان» برقراری آتش‌بس طولانی مدت را تایید کردتمدید آتش‌بس اسلام‌آباد و تحریک طالبان پاکستان با میانجیگری کابل

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار پاکستان اخبار افغانستان طالبان اخبار پاکستان اخبار افغانستان تحریک طالبان پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان با ۲۰ کشته (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک از سقوط تلخ تانکر حامل سوخت (فیلم) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم) لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان با ۲۰ کشته (فیلم)
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • اسرائیل تهدید به فروپاشی تشکیلات خودگردان کرد
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان