Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ارقام جابجایی بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی را ترسناک توصیف کرد و گفت: من منکر زحماتی که یک بازیکن می‌کشد تا به عالی‌ترین سطح از فوتبال کشور برسد نیستم. همیشه هم گفته‌ام که واقعاً فوتبالیست یا هر ورزشکاری تلاش می‌کند و بی آنکه حامی خاصی داشته باشد دل مردم را در مسابقات ملی یا باشگاهی شاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان هم نمی‌گویم مشکل در قیمت گذاری بازیکنان است بلکه شفاف نبودن مسائل مالی در باشگاه‌ها و ارقامی که از آن صحبت می‌شود عجیب است.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: تیم‌هایی داریم که زیر بار قرض‌های میلیاردی هستند اما همان‌ها باز هم چندین قرارداد میلیاردی می‌بندند. اگر شفافیت مالی وجود داشته باشد ابهام در قرارداد نیز وجود نخواهد داشت. همیشه تیم‌های صنعتی بودجه‌های سنگین داشته‌اند و این روند همچنان ادامه دارد. بقیه باشگاه‌ها هم برای این کار مجبور هستند راهی را بروند که خیلی پاسخ خوبی در پی نداشته است. اینها می‌تواند مشکل اساسی ایجاد کند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات تاکید کرد: باید دید یحیی گل محمدی چه خواسته بوده است و کدام یک از بازیکنانش هنوز جذب نشده‌اند. آنچه نیاز به یک مهاجم محسوب می‌شود هنوز برطرف نشده است و در این مورد باید مشکل گلزنی پرسپولیس حل شود. من هنوز هم می‌گویم در فوتبال مدرن دنیا نقش هافبک اساسی است اما به هر حال برای تثبیت موقعیت‌ها و گل کردن آنها نیاز به گلزن است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در جابجایی بازیکن‌ها اسم‌ها رد و بدل شده‌اند. باید دید از دل لیگ برتر کدام پدیده‌ها خودنمایی خواهند کرد و برای خودشان می‌توانند اسم و رسم بسازند. امسال سالی است که بازیکنان عطش حضور در جام جهانی را دارند. باید دید چگونه می‌توانند سطح کیفی خود و تیم‌هایشان را بالا ببرند.

وی درباره نبرد قدرت برای تصاحب صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بین نامزدها یادآور شد: آنچه به حاشیه کشیده شده است منافع ملی است. نباید هر کاری برای رسیدن به جایگاه ریاست شود. آقایان برای آرامش در تیم‌های ملی و ایجاد نظم می‌آیند اما آنچه به چشم می‌خورد رفتارهایی است که هیچ نظمی را در پی نخواهد داشت.

کد خبر 5557463

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر ابراهیمی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال هندبال بازیهای کشورهای اسلامی مهدی طارمی هندبال بانوان تیم فوتبال استقلال تهران فوتسال تکواندو حسین طیبی تیم ملی تکواندو رقابتهای جهانی جمهوری مقدونیه شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن