Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@05:49:35 GMT

تحقق ۳۰ درصدی بودجه شهرداری ونک

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۰۳۳۱

تحقق ۳۰ درصدی بودجه شهرداری ونک

شهردار ونک گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری ونک بر مبنای پنج میلیارد تومان پیش‌بینی و در سه ماهه نخست سال جاری ۳۰ درصد آن محقق شده است.

حسین حاتمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای رفع معضل پسماند زباله‌های شهرستان، در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان مقرر شد تا کار تفکیک و دفن اصولی و بهداشتی پسماند زباله توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی به مرکزیت شهرداری سمیرم انجام شود تا پس از جانمایی و اجرای طرح به صورت هفتگی، شهرداری‌های شهرستان بتوانند زباله‌های خود را تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری ونک بر مبنای پنج میلیارد تومان پیش‌بینی و در سه ماهه نخست سال جاری ۳۰ درصد آن محقق شده است.

شهردار ونک خاطرنشان کرد: طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، شهر ونک ۱۶۶۶ نفر جمعیت دارد و در بودجه ۱۴۰۱ سهم هر شهروند سه میلیون تومان تعریف شده است.

حاتمی‌زاده با اشاره به تخصیص ۹۲ تن قیر به شهرداری، تصریح کرد: به دلیل نبود منابع مالی داخلی امکان تبدیل قیر به آسفالت وجود ندارد و این موضوع به معضل بزرگی برای شهرداری‌های کوچک تبدیل شده است. استانداری اصفهان پیگیری‌هایی در مجلس شورای اسلامی انجام داده تا تفویض اختیار به شهرداری‌های کوچک در این خصوص انجام شود.

وی با بیان اینکه نبود درآمد پایدار مهمترین مشکل شهرداری ونک است، گفت: درآمد شهرداری از محل ارزش افزوده، عوارض محلی و پروانه ساختمانی است.

شهردار ونک افزود: از ۸۰ هکتار وسعت شهر ونک، پنج هکتار آن بافت فرسوده است و کوچه‌های محلات شهر با بافت فرسوده از محل بازآفرینی آسفالت شده‌اند.

ونک شهری در بخش مرکزی شهرستان سمیرم استان اصفهان ایران است. فاصله ونک تا شهر اصفهان، از طریق شهرهای سمیرم و شهرضا حدود ۱۹۰ کیلومتر است. ونک و حومه آن از شمال به شهرستان بروجن، از جنوب به شهرستان یاسوج، از شرق به شهرستان سمیرم و از غرب به شهرستان خانمیرزا، با مساحت ۵۰۰ کیلومتر مربع محدود می‌شود.

کد خبر 590991

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ونك سميرم شهرداری زباله های شهری پسماند شهري مدیریت پسماند بودجه 1401 گردشگری شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری ونک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد