Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:37:22 GMT

افزایش چند برابری تب مالت در رزن/ دامپزشکی پاسخگو باشد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۰۹۸۲

افزایش چند برابری تب مالت در رزن/ دامپزشکی پاسخگو باشد

علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر، یکی از برنامه‌های مهم شهرستان رزن را ایجاد مجتمع فرهنگی در شهر رزن عنوان کرد و گفت: در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان رزن بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه فرهنگ و کتابخوانی تخصیص داده شد.

وی افزود: علاوه بر این اعتبار، ایجاد مجتمع فرهنگی با مشارکت شهرداری رزن و ساخت المان در ورودی شهر رزن در راستای معرفی شهرستان نیز در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رزن یادآور شد: ایجاد و راه اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی دمق را به جد پیگیری هستیم و در تلاشیم تا با جذب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، عملیات اجرایی آن را با مجوز وزارت بهداشت آغاز کنیم.

غفاری آثار در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به مشکلات حوزه دامپزشکی شهرستان رزن از رسانه‌های این شهرستان، سه سوال را به عنوان مطالبه مردم بیان و از رسانه‌ها خواست تا این سوال‌ها را پیگیری کنند.

وی در این زمینه تشریح کرد: چه کسی و چرا در ۸ ساله گذشته اجازه ایجاد مرغداری در شهرستان رزن را نداد، در حالی که در شهرستان‌های درگزین و کبودراهنگ شاهد ایجاد مرغداری بودیم؛ چرا به جای آنکه نواقص کشتارگاه رزن را حل کنند، اجازه دادند که تعطیل شود؟ در دو سال گذشته، ۶ نفر در شهرستان رزن به تب مالت مبتلا شده و این میزان چندین برابر افزایش داشته، چه کسی مسئول مبارزه و آموزش تب مالت است؟

کد خبر 5557981

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان رزن سی امین سفر استانی دولت محرم 1401 مراسم عزاداری ماه محرم عاشورا بوشهر حسینیه مهر عکس استانها ویروس کرونا همایش شیرخوارگان حسینی تاسوعای حسینی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه تاسوعا و عاشورا اردبیل شهرستان رزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به بارندگی شدید چند روز گذشته و بروز سیلاب در سطح استان یزد گفت: ساعت ۲۰ سه شنبه هفته جاری دبی تصفیه خانه فاضلاب استان یزد به یک هزار لیتر در ثانیه و تا ساعت ۲۳ به هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه رسید در حالی که ظرفیت عادی تصفیه خانه ۳۵۰ لیتر در ثانیه است. 
 
او با تاکید براینکه در مواقع بارندگی و آبگرفتگی از هدایت آب به داخل منهول‌های شبکه فاضلاب شهری باید جدا خوداری شود، افزود: هدایت روان آب‌ها به شبکه فاضلاب، افزایش دبی این شبکه را به دنبال خواهد داشت و این کار قطعا به پس زدگی روان آب‌ها در منازل شهروندان منجر می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد با بیان اینکه این روند همچنان تا پایان بارندگی‌ها برقرار است، ادامه داد: تاکنون گزارشی از قطعی آب اعلام نشده است، اما به طور قطع زیرساخت‌ها با خسارت مواجه شده که بعد از بارش‌ها قابل شناسایی و ارزیابی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان