Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@00:12:59 GMT

سونیک جوجه تیغی رقیب آواتار در گیشه

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۱۰۲۶

سونیک جوجه تیغی رقیب آواتار در گیشه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این استودیو دوشنبه اعلام کرد که سونیک جوجه تیغیSonic the Hedgehog) ۳) در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ در سینماها اکران خواهد شد.

در اوایل سال جاری، سنیک جوجه تیغی ۲ با فروش ۷۲.۱ میلیون دلاری اکران شد که یک رشد بزرگ برای بازیابی باکس آفیس داخلی و به ویژه برای فیلم های خانوادگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم در باکس آفیس جهانی بیش از ۴۰۱ میلیون دلار فروخت که با توجه به اینکه ریکاوری تازه شروع شده بود، مبلغی ناچیز بود.

سونیک ۲ یکی از معدود فیلم‌های دوران کرونا بود که جلوتر از نسخه قبلی خود اکران شد.

در این انیمیشن، جیمز مارسدن، جیم کری و بن شوارتز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سونیک ۳ با رقابتی با آواتار ۳ جیمز کامرون روبرو خواهد شد که در حال حاضر قرار است در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۴ افتتاح شود (زمان اکران آواتار بارها جابجا شده‌اند).

در اقدامی دوگانه، پارامونت همچنین اعلام کرد که موزیکال پویانمایی بدون عنوان «اسمورف‌ها»، که پیش از این قرار بود در ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ در سینماها اکران شود، در عوض در ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

۵۷۲۴۴

کد خبر 1659992

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان انیمیشن هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بنابر آمار‌های اعلامی قبل از سیاست افزایش جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری، بخشی از مرغ مورد نیاز از طریق واردات تامین می‌شد و به رغم آنکه تا چندماه پیش واردکننده مرغ از ترکیه بودیم، اما از اسفندماه به صادرکننده این محصول پروتئینی تبدیل شدیم.

با توجه به پتانسیل صنعت مرغداری، امکان تولید سالانه ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزارتن مرغ در کشور وجود دارد، درحالیکه به رغم افزایش سرانه مصرف مرغ ناشی از نوسانات قیمت گوشت قرمز حداکثر ۲ میلیون تن مرغ مورد نیاز است که این امر بدان معناست که به شرط تامین زیرساخت‌های لازم و حذف قیمت گذاری دستوری، امکان صادرات حداقل یک میلیون تن مرغ به بازار‌های هدف وجود دارد که با احتساب نرخ ۲.۲ تا ۲.۳ دلار هرکیلو مرغ صادراتی، ارزآوری قابل توجهی نصیب کشور می‌شود.

طبق آمار‌های اعلامی در آذرماه ۱۴۱ میلیون قطعه، دی ماه ۱۵۲ میلیون قطعه، بهمن بیش از ۱۵۱ میلیون و اسفند ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته است که با عرضه مرغ‌های جوجه ریزی بهمن ماه در ایام نوروز و ماه رمضان نیاز است که مازاد تولید از سطح بازار جمع آوری شود تا مرغداران متحمل زیان نشوند.

بنابر اذعان مسئولان صادرات مرغ بعداز سال‌ها به عراق انجام شد، این درحالی است که تا ۸ ماه گذشته واردکننده مرغ بودیم؛ لذا اگر مجموع ظرفیت نصب شده ۳ میلیون تن مرغ در کشور بکار گرفته شود، میزان صادرات بیش از پیش افزایش خواهد یافت، هرچه ارزآوری در این بخش بیشتر شود به فعال شدن این ظرفیت‌ها و افزایش تولید کمک می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خرس بی‌رحم جوجه‌های اردک را در باغ‌وحش کشت
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک