Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج، با تخصیص اعتبارات لازم، عملیات پروژه روشنایی قطعات بهشت محمدی سنندج تکمیل شد.

به گزارش ایران آنلاین، شاهرخ فاتحی با بیان اینکه با نصب برج نوری، پروژه روشنایی 12 قطعه آرامستان بهشت محمدی سنندج تکمیل شده است، تصریح کرد: در حال حاضر این آرامستان دارای 12 قطعه است و کار مطالعات احداث قطعات 13 و 14 نیز به مشاور داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج همچنین از تجهیز آرامستان بهشت محمدی به دوربین مدار بسته خبر داد و گفت: جمع‌آوری کفی و تانکرهای پارک شده در مجاورت این آرامستان با هدف جلوگیری از مخاطرات احتمالی نیز انجام شده است.
به گفته فاتحی، عملیات نرده‌گذاری دیوارهای سازمان آرامستان و توسعه غسالخانه سازمان بهست محمدی و اتاق تشریح سازمان پزشکی قانونی از دیگر اقدامات انجام شده در آرامستان بهشت محمدی سنندج بوده است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بهشت محمدی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم