Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام رجایی گفت: اگر بدشانسی نیاوریم، با همین مهارت با لب خندان از قونیه باز می‌گردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، پیام رجایی، مربی تیم اهداف پروازی کشورمان درباره میزان آمادگی ملی پوشان برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: اردو‌های ما از اسفندماه سال گذشته آغاز شد علاوه بر این در یک مسابقه برون مرزی در باکو شرکت کردیم تا ببینیم بعد از سه سال دوری از میادین در کجای جدول قهرمانی جهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مسابقات باکو در سایت اهداف پروازی آزادی تمرینات خود را ادامه دادیم و تقریبا کم و کاستی نداشتیم.

وی با یادآوری اینکه هنوز آمادگی لازم را کسب نکردیم، افزود: درست است بعد از سه سال دوری هنوز به سطح آمادگی خود در قبل از این زمان به صورت کامل نرسیدیم ولی برای حضور موفق در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تلاش کردیم و در سطح آمادگی مطلوبی قرار داریم.

رجایی در مورد نتیجه احتمالی ملی پوشان در این رویداد نیز گفت: اگر بدشانسی نیاوریم، با همین مهارت با لب خندان از قونیه باز می‌گردیم.

وی در خصوص رقبای ایران در این دوره از مسابقات نیز توضیح داد: کشور میزبان یعنی ترکیه از قدیمی‌ترین و قوی‌ترین کشورها در این رشته است. کویت هم سرمایه‌گذاری زیادی بر روی این رشته انجام داده و در درجه بالایی قرار دارد. قطر، امارات هم در این رشته کار کردند.‌قزاقستان هم سرمایه‌گذاری زیادی در اهداف پروازی انجام داده است‌.

وی در پایان تاکید کرد: اگر همین سطح از مهارتی که به دست آوردیم را در قونیه به نمایش بگذاریم، می‌توانیم به هدف و برنامه‌های خود برسیم و در قونیه فینالیست شویم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم

سیلوا دیر یا زود به لندن باز می‌گردد 

طرفداری | ساعتی قبل، تیاگو سیلوا اعلام کرد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش، چلسی را ترک خواهد کرد. این مدافع ۳۹ ساله و برزیلی در تابستان ۲۰۲۰ و با انتقالی آزاد به جمع آبی‌های لندن اضافه شد و چهار سال برای این تیم به میدان رفت.

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴ عشق بی پایان سیلوا به چلسی

به گزارش فابریتزیو رومانو، تیاگو سیلوا به شدت مشتاق است که در آینده‌ای نزدیک، به عنوان مربی یا مدیر به چلسی بازگردد. سیلوا به باشگاه چلسی و شهر لندن علاقه بسیاری دارد و خانواده او نیز از زندگی در این شهر، کاملا راضی هستند. ضمن اینکه فرزندان سیلوا نیز در عضویت آکادمی چلسی قرار دارند و مدافع برزیلی نمی‌خواهد در روند پیشرفت آن‌ها اختلال ایجاد کند.

بر اساس خبرها، سیلوا در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهادهای زیادی مواجه شد اما ترجیح داد برای کمک به چلسی، تا پایان فصل در این تیم بماند. از فلومیننزه برزیل به عنوان مقصد بعدی سیلوا نام برده می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند