Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی فردی خبر داد که در فضای مجازی با انتشار تصاویری از سلاح گرم اقدام به قدرت‌نمایی می‌کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ علی عباسی کسانی گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی کارشناسان پلیس فتا شهرستان روانسر با صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند که حاوی محتوا‌هایی مبنی بر قدرت‌نمایی و انتشار تصاویری از سلاح گرم توسط شخصی در فضای مجازی بود، در همین زمینه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با اقدامات تخصصی و فنی انجام‌شده توسط کارشناسان این پلیس و استخراج مستندات لازم و ادله دیجیتال، عامل نگهداری و انتشار تصاویر سلاح گرم مورد شناسایی قرار گرفت.
سرهنگ کسانی گفت: کارشناسان پلیس فتا روانسر با هماهنگی مرجع قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم را دستگیر و تعدادی سلاح گرم غیرمجاز نیز از وی کشف و توقیف گردید.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فضای مجازی جایی برای شرارت مجرمین نیست، تأکید کرد: هر کس به هر بهانه و وسیله‌ای به قصد قدرت‌نمایی و با ایجاد رعب و وحشت بخواهد امنیت و آرامش مردم را در فضای حقیقی و یا مجازی خدشه‌دار کند مطمئناً با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.
رئیس پلیس فتا کرمانشاه از عموم شهروندان خواست: برای ارتباط و ارسال درخواست‌های خود تنها از راه‌های ارتباطی اعلامی در رسانه‌های معتبر استفاده کنند و هرگونه موارد مشکوک در خصوص جرائم حوزه سایبری را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری فضای مجازی پلیس فتا سلاح گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی