Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@17:16:58 GMT

(ویدئو) نذری دادن بهنوش طباطبایی در شب تاسوعای حسینی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۲۴۸۶

(ویدئو) نذری دادن بهنوش طباطبایی در شب تاسوعای حسینی

فرارو- ویدیویی ۱۴ ثانیه‌ای از نذری دادن بهنوش طباطبایی در شب تاسوعای حسینی که در فضای مجازی و توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده است، مشخص نیست که مربوط به امسال است یا سال‌های گذشته.

به گزارش فرارو، علاوه بر این بررسی صفحه اینستاگرامی این بازیگر هم نشان می‌دهد که او این ویدیو را منتشر نکرده و معلوم نیست ناشر این ویدیو چه زمانی اقدام به انتشار آن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیوگرافی بهنوش طباطبایی 

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۰ است. بازیگری که مانند بسیاری از ستاره‌های سینما مسیرش را از تلویزیون و نقش‌های مکمل شروع کرد و به سینما رسید. طباطبایی با آنکه تحصیلاتش را در رشته کامپیوتر به اتمام رسانده است، اما بعد از گذراندن دوره بازیگری دانشگاه تهران، وارد این حرفه شد و آرام‌آرام مسیرش را طی کرد.

بهنوش طباطبایی با فیلم‌های گیشه‌ای و عاشقانه جایش را در گیشه به دست آورد و بعد، با یک چرخش هوشمندانه در مسیر کاری‌اش، به سینمای جدی‌تر وارد شد. سال ۹۷ و جشنواره سی و هفتم برایش نامزدی سیمرغ بلورین بهترین نقش اول زن را به دست آورد.

ازجمله آثار او می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی لابی، زیر سقف دودی، سیانور، کلاغ پر و مجنون لیلی و سریال‌های تلویزیونی میکائیل، در مسیر زاینده رود، پیله‌های پرواز و عشق گمشده اشاره کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بهنوش طباطبایی بهنوش طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک با توجه به نتایجی که در این فصل برابر مدعیان لیگ بیست و سوم گرفته، یکی از تیم‌های خاص لیگ برتر محسوب می‌شود و این موضوع باعث شده تا آنها با توجه بیشتری به عملکرد استعدادهای این تیم علی‌الخصوص مهدی لیموچی را زیر نظر بگیرند و در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ برتر، برخی از آنها به سراغ فرایند نقل و انتقالات رفته‌اند.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک در مورد وضعیت به وجود آمده برای بازیکنان تیمش گفت: من هر جا که بودم آخرش خیلی سراغ بازیکنان ما می‌آیند. این برای من چیز جدیدی نیست و مشکلی هم ندارم. اتفاقا خیلی هم خوشحال می‌شوم که بازیکنانی که با آنها کار کردیم، پیشرفت می‌کنند. آدمیزاد است و سرشتش بر این است که پیشرفت کند. من خیلی خوشحال هستم که هر سال و هر دوره اینگونه به جان تیم ما می‌افتدند. ایرادی هم ندارد و انشالله بازیکنان ما هر جا هستند موفق باشند.

حسینی درباره مهدی لیموچی بازیکن ملی پوش تیمش گفت: در مورد مهدی خیلی زیاد صحبت می‌شود. در تلویزیون هم درباره او صحبت می‌شود. اجازه بدهید یک بازیکن کارش را انجام دهد و خیلی روی او فشار می‌آورند. فوتبالیستی است که بسیار باشخصیت است و بچه خوبی است. آمده، کار کرده و جوهرش را هم داشته و پیشرفت کرده ولی اینکه همه درباره‌اش صحبت می‌کنند، کار درستی نیست. تمرکز او را به‌‎هم می‌زند. خدا را شکر هر جا بودیم، در ته فصل بازیکنانم گل نقل و انتقالات شدند. بچه‌ها پیشرفت کردند و این میزان صحبت هم فشار مضاعف است.

دیگر خبرها

  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی‌ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • (عکس) هادی چوپان دچار شیدایی شده است؟
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی