Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:55:56 GMT

حساسیت ویژه‌ای روی کیفیت زمین مسابقات داریم

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۲۵۳۶

حساسیت ویژه‌ای روی کیفیت زمین مسابقات داریم

ایسنا/اصفهان مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: تلاش کردیم تمام استانداردهای فوتبال کشور را در مسابقات لیگ استانی نیز رعایت کنیم و حساسیت ویژه‌ای روی کیفیت زمین‌های مسابقات داریم.

امیر اسدی با اشاره به راه‌اندازی و رونمایی از سامانه مدیریت فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از دستور رئیس فدراسیون فوتبال از حدود دو ماه قبل موضوع مکانیزه و دیجیتالی شدن تمام فعالیت‌های هیئت‌های فوتبال در دستور کار قرار گرفت و سامانه مدیریت فوتبال را راه‌اندازی کردیم تا در فاز اول فرآیندهای اشخاص مرتبط با هیئت فوتبال از طریق سامانه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این کار گام مهمی در راستای جلوگیری از ازدحام بیش از حد و مراجعات به هیئت فوتبال برداشته شد.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان، ادامه داد: تمام امور مرتبط با داوران کمیته، انضباطی، امور نقل و انتقالات، فرایند واریز و پرداخت و دیگر موضوعات از طریق این سامانه و اتوماسیون انجام خواهد شد.

وی درباره لیگ برتر استان اصفهان، گفت: لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان اصفهان در غیاب دو تیم و با حضور ۱۴ تیم از هفته آخر مرداد آغاز و تا بهمن‌ماه پرونده لیگ بسته خواهد شد.

اسدی اضافه کرد: تیم‌های خوبی جایگزین پیام زیدی کاشان و ضربه آزاد نقش‌جهان شده و با همان کیفیت قبل مسابقات را به طور رفت و برگشتی انجام خواهیم داد.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان از اقدامات این هیئت برای برگزاری لیگ برتر استانی خبر داد و گفت: تلاش کردیم تمام استانداردهای فوتبال کشور را در مسابقات لیگ استانی نیز رعایت کنیم و از داوران با تجربه و فعال در سطح کشور و ناظران کشوری بهره بگیریم.

این مسئول آموزشی، خاطرنشان کرد: حساسیت ویژه‌ای بر کیفیت زمین‌های مسابقات داریم و امیدواریم شاهد رقابت‌های پر شور و هیجان‌انگیزی در سطح فوتبال استان اصفهان باشیم.

اسدی تصریح کرد: حدود دو تیم هنوز وضعیت مشخصی ندارند و اعلام کردیم که طی هفته آینده باید حضور یا عدم حضور خود را اعلام کنند. سپس طبق آیین‌نامه در خصوص حضور یا واگذاری امتیازشان تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زمین چمن فوتبال فوتبال استان اصفهان هیئت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی